Erfaringer med aktivitets"brædt" fra zooplus?

Har fået mit aktivitetsbrædt i dag :slight_smile: STOOOR success :thumbup: Det tog Vívil omkring 1 min. at gennemskue samtlige rum :uha: dygtig mis :slight_smile: Flykra er også meget gled for det. Artos er ikke vild med godbidder, så han sad og kiggede i nogle min. for derefter at lege med æsken :tihi: Dejligt at jeg endelig har fundet en aktivitet, som Vívil gidder :smiley: Kan varmt anbefales :thumbup:

Bølle synes ikke heeelt at den er så sjov. Men jeg tøer nogle rejer op idag, så kan det være det hjælper på det… :slight_smile: Dovne kat…

Har også købt et og det er en stor succes :thumbup:
Tak til den der foreslog dreamies godbidder, de er også et hit herhjemme.

[quote=MivKuranyi;247026]Har også købt et og det er en stor succes :thumbup:
Tak til den der foreslog dreamies godbidder, de er også et hit herhjemme.[/quote]

Så lidt :wink:

Opdatering: Brættet er et hit, når det er fyldt med rejer :savle: Det var lige så han spandt imens… :tihi:

:tihi: Det gjorde Vívil også, da jeg hældte dreamies over brædtet :slight_smile:

vil blot gøre opmærksom på jeg har et sådant bræt til salg som vises i #5 :pote:
jeg ved ikke præcist hvad det koster, men er der interesserede, så sig til :pote:
jeg sælger det gerne til halvdelen af normalindkøbsprisen PLUS fragt (eller man kan få det lagt til side til eksempelvis Grenaa-udstillingen eller måske allerede d. 4. marts hvor jeg skal til Herning studiekredsmøde

Brita - JA tak. Sender dig lige en pb.

Brættet er solgt

Brita havde været så smart og forudseende at tage brættet med til mig på GF i dag, så nu har drengene og May herhjemme også prøvet sådan et.
Og herhjemme er det også en succes!:yah:
De var meget optaget af det, men ikke heeelt gode til at gennemskue det - men de er altså også coon’er-engel
Diego var bedst til at skubbe godbiderne ud på den modsatte side af ham selv. :øhmm: May sagde pænt: ja tak! når det var.
May tog et par stykker med poterne, men tabte interessen da Jako synes han skulle stå OVENPÅ brættet imens.
Jako var som gættet (det er suverænt ham herhjemme der styrer foderbolden, man sniger sig dog til den når Jako ikke ser det :muhaha:) den bedste til det der, og også den der blev ved i længst tid. Det sværeste var dog at få godbiderne op af de der skåle :tihi:
Diego slikkede bare godbiderne op af de der små hvide firkanter.

Ai hvor dejligt de kunne bruge brættet.
Det er simpelthen kanont, super dejligt.
Jeg får et bræt gratis af en hvis dyr ikke gider bruge det, sælger det til en hvis miser vil, OG der går lige 100 penge ind til hittemisserne.
YES :rock:

man sniger sig dog til den når Jako ikke ser det <- Man er selvfølgelig May. Tastefejl.

Brita - Ja, det er totalt skønt :smiley:

Dejligt med en forklaring…her sidder jeg lige og tænkte…nu rabler det for Eva…hun leger med dyrenes aktivitetsbræt :uha: :tihi:

Brita - jep jep, jeg stjæler deres foderbold og triller med den når de ikke ser det :smiley: :smiley: :smiley:

og jeg vil på forhånd gerne sætte mig på det næste bræt, hvis du får fat i flere Brita

Er aktivitetsbrædtet stadig et hit hos kattene, når de har haft det et stykke tid?

Fik mit i august sidste år og de bruger det hver dag :slight_smile: Jeg har afskaffet madskålen, fordi de foretrak at få tørfoderet serveret på aktivitetsbrædtet :thumbup: Kan helt klart anbefales :smiley:

Det lyder super, så må jeg hellere få et med, når jeg alligevel skal shoppe hos zooplus :thumbup:

Vores bruger det også ofte :slight_smile: Vi har en overgang brugt det til at fodre med tørfoder på, og det gik rigtig godt :slight_smile:

Her har jeg “Kun” haft det 3-4 mdr, men det er stadig et hit. Det bruges ikke dagligt, da de der får vand på deres tørkost, men det bruges flere gange ugentligt (sammen med foderbold) til stor interesse for kattene.

Min veninde har haft det lånt, og hendes huskatte er også vilde med det.

Jeg har fået aktivitetsbrædtet hjem og havde købt rå mængder af snacks hjem til dem, så der var en chance for at de gad bruge det. Misserne hjalp med at pakke det ud og jeg tænkte, jeg lige kunne prøve at putte tørfoder på først inden godbidderne kom frem. I løbet af 0,5 havde de luret det, selvom der bare var deres alm. tørfoder på og det virkede til at de syntes, det var rigtig sjovt.
Selv det tørfoder, som plejer at blive spist sidst i skålen, var lige pludselig meget mere interessant -what
Jeg er super glad for jeg købte det og håber de bliver ved med at være glade for det, for nu er madskålen pakket væk :slight_smile: