Erfaringer med at afskaffe madskålen

[quote=svenstrup;226135]Det gør jeg ikke mere! Ikke efter at jeg så hvordan de kugler der ikke blev spist, om aftenen blev skubbet rundt af klamme snegle :thumbdown:

Det var åbenbart udemærket lokkemad hvis man gerne vil ha flere af dem i haven og tænker sådan lidt at det var synd hvis misserne tog sådan en klam snegleslimet en dagen efter :S

Så hvis de skal ha lidt at lede efter i haven, så bliver det godt nok nogle mini portioner nu, så jeg er mere sikker på at de får støvsuget det hele op :)[/quote]

Det er også meget lidt han får, og jeg er ret sikker på at græsset bliver grundig undersøgt efter maden…
Foderet kan jo tiltrække mus og rotter også, så han skal jo ikke have mere end han kan spise/finde.

har prøvet royal canine obesity manegement som dyrlægen anbefalede og det hjalp ikke, og umm hills slankefoder fra dyrlægen som heller ikke har virket. Nu bruger jeg sanabelle light. Han taber sig ikke, men tager da heller ikke mere på. Men skulle måske prøve sådan en bold til ham og se hvad han siger til det. Han er bare ikke så klog så måske kan han ikke finde ud af det

Ellers prøv vådfoder uden sukker og korn, som Gizzemissen har haft succes med hos sin store gamle kastrat :slight_smile: Jo mere vådfoder, jo bedre :thumbup: