Erfaringer med flott-shop?

Sad lige og kiggede på den blå avis, og faldt over en annonce fra flott-shop.dk.
Synes deres ting umiddelbart ser ok ud, men er mistænkeligt billige. Det kan jo både være godt og skidt :stuck_out_tongue: Anmeldelserne på trust pilot er ret blandede, men det er mest kvaliteten af deres produkter jeg tænker over :slight_smile:
Her et link til deres katteting:
http://www.flott-shop.dk/dyr-tilbeh-r/katte/

Så vidt jeg kan se hedder katte miljøerne Leo-pet, har ikke fundet nogle anmeldelser af mærket, hverken gode eller dårlige…

Hmm… Det virker lidt sært… Og der er tydeligt brugt google translate ved beskrivelse af tingene

Ja, det er også sådan noget der gør mig lidt mistænksom. Men kan læse på trustpilot at der er en del tilfredse kunder (også utilfredes), så det er et rigtigt firma, selvom de måske har dårlig service.

Hvis du beslutter dig at handle der…så lad være med at betale via bankoverførsel.

Ja, de læste jeg godt lige et andet sted. Så kan man få tilbageført pengene hvis varen ikke dukker op?

Jeg ville ikke turde og der pris på fragt er helt hen vejret…

Nej…det kan du netop IKKE, hvis du betaler med bankoverførsel.
Hvis varen ikke dukker op, er pengene spildt. :frowning:

Hvorfor handler du ikke bare på zooplus.de eller zooplus.co.uk …de har en god kundeservice og der er ingen slinger i valsen.

Og at man kun kan vælge bankoverførelse og paypal virker lidt lusket syntes jeg

[QUOTE=Sim-Sim;1065113]Nej…det kan du netop IKKE, hvis du betaler med bankoverførsel.
Hvis varen ikke dukker op, er pengene spildt. :frowning:

Hvorfor handler du ikke bare på zooplus.de eller zooplus.co.uk …de har en god kundeservice og der er ingen slinger i valsen.[/QUOTE]

Ender det nok også med :slight_smile:
Har fundet denne her som jeg næsten bliver nød til at have:

Det var kun på grund af det er så billigt derinde jeg overvejede det, men kan godt se det ikke virker troværdigt, når man skal bankoverføre.

Paypal er nu ikke spor lusket. Det er ret nemt at få sine penge tibage fra Paypal hvis varen ikke er dukket op. Det kan ta’ lidt tid, men de kommer retur.

De har forresten en fysisk adresse listet (under Om Os) i Flensborg. Og den tyske købelov er meget lig den danske (bare lidt bedre på visse punkter) så hvis ikke varen dukker op er der steder man kan klage.

Og fordi det er et tysk firma ville jeg altså ikke være så overrasket over at de har brugt Google Translate (selvom… det burde da være muligt at finde en der taler dansk i netop Flensborg L) - min erfaring med tyskere er at de sjældent er gode til andet end tysk :wink: (selvfølgelig med undtagelsen der bekræfter reglen)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1065148]Paypal er nu ikke spor lusket. Det er ret nemt at få sine penge tibage fra Paypal hvis varen ikke er dukket op. Det kan ta’ lidt tid, men de kommer retur.

De har forresten en fysisk adresse listet (under Om Os) i Flensborg. Og den tyske købelov er meget lig den danske (bare lidt bedre på visse punkter) så hvis ikke varen dukker op er der steder man kan klage.

Og fordi det er et tysk firma ville jeg altså ikke være så overrasket over at de har brugt Google Translate (selvom… det burde da være muligt at finde en der taler dansk i netop Flensborg L) - min erfaring med tyskere er at de sjældent er gode til andet end tysk :wink: (selvfølgelig med undtagelsen der bekræfter reglen)[/QUOTE]

Nå ja, læste det som om man ikke kunne bruge paypal. Troede egentlig at det var det allermest sikre, er det ikke noget med man skal frigive pengene før sælger får dem?

Men så er der også det med kvaliteten. 500 kr er jo også en slags penge, selv om det er billigere end så mange andre steder :slight_smile:
Så det var egentlig lige så meget for at høre om nogen herinde kendte til mærket om det var godt nok :slight_smile:

Jo men med et træ ved dem til 500 kr er fragt 160 kr og 15 kr i gebyr for paypal, så er det hvad man egentlig sparer, hvis de får så dårlige anmeldelser imod hvis man køber ved zooplus og ved at varen der kommer :slight_smile:

Ja, det har du helt ret i :slight_smile:

Nej, i samme øjeblik du har betalt med Paypal har sælger pengene på sin konto - nøjagtigt som med Dankortbetaling. Men man svindler ikke ret mange gange før man er færdig med at kunne tage Paypal i sin butik. Jeg (og Trekkie) er vel nærmest “gold members” :wink: og jeg tror aldrig nogen af os er blevet snydt. Én gang har jeg måttet have penge retur - kan ikke huske hvorfor, men der var ingen ben i det.
VH
Susanne

Ikke nødvendigvis lusket, gebyrer på internationale kreditkort er høje - MEN kan jeg ikke betale med kreditkort, køber jeg ikke online.
Så ikke at tilbyde ens online kunder at kunne betale med kreditkort er ikke verdens bedste kundeservice.

Har handlet der mange gange bla. købt 2 STORE katte kradsetræ’er, de er i SUPER kvalitet og de sender dine varer mega hurtigt :wink: .Kan varmt anbefale og handle der. Har også købt lækre havemøbler…

Kan jo også være det er blevet bedre siden dengang for 1½ år siden :slight_smile: