Erfaringer med Hanne-Sofie Sneum?

Fandt igår ud af at min hus han skal bedømmes af Hanne-Sofie, nogle der har nogle erfaringer med hende? Har ikke set hende før, eller er blevet bedømt hos hende. De sidste to gange jeg har været afsted på udstilling har det begge gange været to fra tyskland.

Så måske nogle der kunne fortælle lidt om hvad i synes om hende? :slight_smile:

Din kat får en masse kys og kæl hos en af de sødeste danske dommere :slight_smile:

Hun er en sød og elskelig dame, der knuselsker alle katte :slight_smile:
Det er sådan jeg har set hende på udstillinger, hun har også dømt en enkelt af vores en gang.

hun er det sødeste rareste menneske der findes. hun er den bedste dommer til killinger og nervøse katte. hun er min absolutte ynglingsdommer. det er ikke sikkert jeg er enig i de ting hun ser men jeg ELSKER hende.

Åhh hvor dejligt at hører, for har hørt nogle sige at hun elsker store katte og er lidt gnaven? Kan så bare hører at det ikke passer, så ser jeg da helt klart frem til at få min dreng bedømt hos hende i morgen. :slight_smile:

gnaven er nok det sidste jeg har oplevet hende som :slight_smile:
om hun bedst kan lidt store katte skal jeg ikke kunne sige, men synes ALTID hun er god ved kattene og gør alt for at give katten på bordet en god oplevelse :slight_smile:

tror der er nogen der tar fejl af hende og en anden dansk dommer der i blandt kan virke lidt gnaven.

Miss Sofie er altid smilende. og kysser og krammer katte, og enkelte ejere.

Lyder rigtig godt. :slight_smile:

Hun er enormt sød.
Har kun gået steward ved hende men har sat hende på som dommerønske til min teenage-nervøse kat i Vamdrup :ok:

Ja, Hanne Sofie er bestemt aldrig i muggen, og hun elsker alle katte! :smiley:

Sådan her ses hun mest! (Det er Hanne Sofie i den blå bluse - billedet er lånt herfra)

HUn er supersød og absolut ikke gnaven.

Jeg har opfattelsen af at hun elsker store katte, eller rettere katte med lidt tyngde, men hun er sød ved alle katte og har altid noget pænt at sige om katten på bordet.

Jeg var så heldig at have min udstillingsdebut hos Hanne Sofie Sneum :slight_smile:

Billedet er næsten 10 år gammelt, og viser Hermann som STORT ungdyr, han var utryg, men som man kan se, så tog Hanne sig fint af ham.

Nu ærgrer jeg mig endnu en gang over, at vi alligevel ikke tog JumJum med.

Miss Sofie skal jo dømme gr 3, og jeg er sikker på at han ville have haft fået en supergod oplevelse hos hende.

[QUOTE=Marianne Juul;1099110]Jeg var så heldig at have min udstillingsdebut hos Hanne Sofie Sneum :slight_smile:

Billedet er næsten 10 år gammelt, og viser Hermann som STORT ungdyr, han var utryg, men som man kan se, så tog Hanne sig fint af ham.[/QUOTE]

Jeg kan bare overhovedet ikke genkende hende på det billede?!? :tihi:

Hvor ser hun sød og rar ud, glæder mig til at få min kat bedømt hos hende i morgen. :høhø:

Hun er den absolut sødeste dommer! Jeg var også heldig at ha’ hende til min udstillingsdebut, og hver gang jeg er heldig at “vinde hende” i dommerlotteriet er jeg glad :slight_smile: Hun har ALTID noget pænt at sige om ens kat, samtidig med at man også får at vide hvor der er plads til forbedring (altså ikke bare en ukritisk “fantastisk kat” til alt og alle, men hun elsker helt klart katte. I alle størrelser og faconer :))

Det er dejligt at folk kun har gode ting at sige om hende. :tihi: Glæder mig da helt sikkert til at møde hende i morgen.

Jeg ved ikke helt om jeg er sikker på at det stemmer ved alle racer. Jeg husker hende i hvert fald som fint tilfreds med Atheas størrelse, også da hun var yngre, og Athea kan jo ikke ligefrem prale af at høre til blandt de tungeste européer :tihi:

Jeg mindes bare stadig en udstilling hvor jeg havde Callisto med. Han var kastrat og måske i lidt for god foderstand. Til BIV var han oppe mod den alt-vindende Kaj og smukke Bifrost Felix. To aby hankastrater som var i en helt anden liga. Alligevel var Hanne lidt i tvivl, da hun syntes begge de to andre var for tynde og Callisto bare havde den helt rigtige tyngde :uha: aldrig før havde han fået ros for hans mave :tihi:
Det blev dog Kaj hun valgte men alligevel…

Hun lyder ihvertfald som en virkelig rar dame, nu kan jeg ikke huske hvor jeg hørte om hvor hun var gnaven og det… men når så mange siger hun er god så går jeg ud fra det passer. :stuck_out_tongue: