Et godt grin!

Enjoy…
“Undersættelser” af indiske Bollywoodnumre af den vildere (?) slags:
http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw&feature=PlayList&p=53C6850C68FE0101&index=3 Her er det mest OK dans med vilde tekster -LOL
Men nr 2 - oh my god - Indiens svar på Shakin’ Stevens møder Michael Jackson?
http://www.youtube.com/watch?v=TtJRNyPK-lc
triller om af grin

hvor ER de gode…

min favorit kom faktisk ud lige efter 9/11 - den var det store hit på nørde-gangen :slight_smile: alle gik og sang den…

den er i samme kategori - hylemorsom :slight_smile:

-LOL-LOL-LOL-LOL Jeg syntes de er grineren selv uden oversættelser.
Jeg så noget i fjernsynet forleden hvor en kendt Indisk skuespiller ikke kunne forstå at Bollywood film ikke blev mere kendt ud over landegrænsen. Han mente det var diskreminerende fra filmselskaber ikke at ville gøre mere for at sælge deres film i bl.a. europa -LOL-LOL-LOL

:rock::rock::rock::rock:

Okay, venner… så tror jeg bare at jeg går i seng!
Intet kan alligevel få mig til at grine så meget som denne tråd -LOL

Det er jo en hel verden. “Undersættelser”, godt ord.

Fandt denne, som vist er helt “hjemmelavet”, er flad af grin over de livlige steder i musikken, og hvordan det illustreres.

Hvis nogen finder den som Anette Kefir postede herinde engang, så smid den lige. Der var alt muligt med vestenvind og alt muligt, den var også ret god svjh. Kunne godt tænke mig at se den igen.

-LOL-LOL-LOL-LOL

hvor sjovt, det kan morgenmøre krop slet ikke klare

Hatten er din, en god gammel klassiker :smiley:

For god ordens skyld vil jeg lige advare om at der forekommer billeder af sexuel karakter og andre bizzarre ting i klippet.

Sheer:

Hjælp mig Pia: Hjælp mig Pia - YouTube

[quote=Dk Kefir Annette;107655]For god ordens skyld vil jeg lige advare om at der forekommer billeder af sexuel karakter og andre bizzarre ting i klippet.

Sheer:

Hjælp mig Pia: Hjælp mig Pia - YouTube
Tak, men - det var ikke den. :slight_smile: Den jeg tænkte på var vist bare et billede med en midaldrende mand, og så sangen med undersættelse under… :?-engel

Ellers tror jeg måske det var ordet østersø som indgik. Og så eet eller andet med “ind i.” Jeg kan huske melodien. -tihi

Der var også det der helt afsindigt sjove klip af en orientalsk dame, det sang vist nok et Maria Carey-hit med en fuldstændig fordrejet tekst - til sådan en showkonkurrence. Dommerne måbede, og spurgte hende: ‘Hvilket sprog sang du på?’ ‘Inglish!’ lød det glade svar!
Måske kan nogen finde det?
Og så er der llama-sangen (der også kom i en (O)bama-version) - kender noget forlæget, så man kunne se den oprindelige tekst? (og ikke parodiens, som jeg ellers er ret vild med :D:thumbup:)

Den her er jeg helt solgt over - den bliver bare bedre og bedre henad vejen - den arme, søde fyr mener helt tydeligt, hvad han synger :wehuu:

[quote=MiSi;107703]Der var også det der helt afsindigt sjove klip af en orientalsk dame, det sang vist nok et Maria Carey-hit med en fuldstændig fordrejet tekst - til sådan en showkonkurrence. Dommerne måbede, og spurgte hende: ‘Hvilket sprog sang du på?’ ‘Inglish!’ lød det glade svar!
Måske kan nogen finde det?
Og så er der llama-sangen (der også kom i en (O)bama-version) - kender noget forlæget, så man kunne se den oprindelige tekst? (og ikke parodiens, som jeg ellers er ret vild med :D:thumbup:)[/quote]

JAAHH det var “ken lee” (= Can’t live, som retteligt hedder Without you)

Ken Lii / Ken Li / Ken Lee Music Idol BG - ENGLISH SUBTITLES - YouTube

[QUOTE=Felis;107719]JAAHH det var “ken lee” (= Can’t live, som retteligt hedder Without you)

Ken Lii / Ken Li / Ken Lee Music Idol BG - ENGLISH SUBTITLES - YouTube

den er enestående - tænk at det kan lade sig gøre -LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[QUOTE=MiSi;107714]Den her er jeg helt solgt over - den bliver bare bedre og bedre henad vejen - den arme, søde fyr mener helt tydeligt, hvad han synger :wehuu:

Hvor er det muntert og sjovt. Han har da i hvert fald fattet de flade a-lyde og tungen godt frem i munden er han også helt med på. :thumbup:

Een anden som simpelthent er sjov hver gang er denne. Måske skulle Enrique have holdt den sound under bruseren den morgen.
enrique iglesias caught with his mic on - YouTube -LOL

ja eller denne her…ja undskyld mig men det lyder da bestemt som en god gang influenza…