Et hej fra en ny 'gammel' :)

Hejsa :slight_smile:
Jeg har været lidt på sidelinjen on/off i en del år nu. Jeg har altid trukket mig lidt, når tonen og stemningen rundt omkring er blevet for ‘hed’. Nu har jeg så snuset rundt i nogen tid og jeg kan genkende en del navne herinde fra og har også et par gamle venner iblandt jer, så tænkte det var på tide, at præsentere mig lidt mere officielt :slight_smile:

Jeg hedder Annette, og er en kvinde først i 30’erne. Jeg sidder i kørestol pga. sygdom, men det håber jeg ikke i lader jer skræmme af (man kan være kattetosset på mange måder :høhø: )

Jeg bor i Fredericia med min hund, som er et lille myr af en 60 kg.'s Sct. Bernhardshund.
Hun er heldigvis ligeså god som hun er stor.

Callie :hjerte:

Derudover tæller familien en 2 årig gammel hittemis fra Dyrenes Beskyttelse.
I hendes sundhedsbog står der skovkat,- men der står også at hun hedder Magda, så den bog tager vi ikke så seriøst :smiley: Herhjemme hedder hun Nala. Hun har regeret her siden hun var 5 mdr. gammel og regerer med fast pote, det skal der ikke herske nogen tvivl om :høhø:

Nala :hjerte:

Jeg har i mange år rigtig gerne ville opdrætte Norske Skovkatte, men er altid endt med, at have sengen og hjertet fuldt af hittemisser, som har betydet, at jeg har skubbet planerne foran mig, og ikke rigtig fået gjort så meget ved dem. I foråret blev min avlshingst aflivet pga. sygdom og der tog jeg så beslutningen om, at nu ville jeg fokusere på min anden drøm, katteriet, og jeg begyndte at læse mere fokuseret på tingene, og siden er tiden gået med ansøgning af stamnavn, katteribesøg, lange snakke, telefonsamtaler, emails både til ind og udland - og endelig fandt jeg min drømmemis hos et fantastisk menneske - Edith Tomiss <3 - og så har der været ventetiden, åh den ventetid :tihi:

Vores sidste nye familiemedlem er DK Tomiss Desdemona. En smuk lille sort/sølv pigemis, som gerne skulle være en sund og robust grundsten til et Norsk Skovkatteopdræt. Hun er søster til Pernilles smukke Deluxe dreng herinde.
Her er et billede fra katteri Tomiss, samt et par dugfriske billeder af Mona’s første døgn hos os - hun har klaret sig så flot - jeg er en stolt kattemor :hjerte:

:hjerte: DK*Tomiss Desdemona :hjerte:

Vi har planer om at komme til både Dragør og Vamdrup, så vi håber, at alle herinde fra som kommer, kommer forbi og hilser på - det kunne være smadder hyggeligt :slight_smile:

Hov, jeg har også en kæreste, som er ligeså tosset med kattene som jeg er. - Han har faktisk været super støttende igennem hele beslutningsprocessen og det er 100% vores kæledyr… På nær når de laver ballade,- så er det naturligvis hans uopdragne bæster i 5 minutter :tihi: Altså og så også i de 5 minutter hver morgen og aften når katteskeen og de små sorte skraldeposer kommer frem… Der er det vist også mest hans foretagende :smiley: Han kan også mødes på udstillingerne :smiley:

Jeg håber, at jeg får lov at bruge mange hyggelige timer sammen med jer herinde.

Tak fordi du kiggede forbi :slight_smile:

:velkommen: hertil :slight_smile:
Hvor hun dog yndig, Desdemona :hjerte:
Jeg er selv lidt forelsket i hendes søster, Delight :slight_smile:

Velkommen :ok:

Hejsa. Annette - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Også et stort tillykke :flag: med Desdemona, som man godt kan se er søster til Pernilles Deluxe. :smiley:

Velkommen

:slight_smile:

Velkommen :slight_smile:

Velkommen herinde og tak for billederne af dine skønne dyr !

Velkommen tilbage og tillykke med dine fremtidsplaner :slight_smile:

:velkommen: tilbage :slight_smile:

VElkommen til :slight_smile:

Dejlige dyr du har, og held og lykke til med opstarten af dit opdræt

Velkommen til:heya:

Velkommen til :heya:

Velkommen (tilbage) :smiley:

Velkommen, Annette :slight_smile:

Jeg glæder mig til at hilse på dig igen i Dragør.

Hej Annette
Velkommen herinde :smiley:
Super dejlige billeder af Mona-pigen :hjerte: Glæder mig til at se hende og jer igen!

Velkommen

Hvor er hun fin - jeg har hele tiden været lidt forgabt i Diamond fra det kuld, men alle sølvkatte er bare pragtfuldt :slight_smile: (En af mine kæpheste)

Tusind tak allesammen :slight_smile:

Theomilou: Delight er også rigtig speciel - og virkelig yndig. Jeg sad og kælede hende den anden dag og sukkede tungt. Det var ikke en nem beslutning for os hvem af dem det skulle være,- og efter flere overtalelsesforsøg måtte jeg erkende nederlag over for manden og kun vælge en af dem og ikke begge tøsebørn som jeg bestemt gerne ville. :høhø:

Pia: I lige måde :slight_smile: Jeg er såå spændt!

Pernille: I lige måde - jeg glæder mig også til at se dine mislinger :slight_smile:

ThildeL: Diamond er også smuk, så det kan jeg bestemt godt forstå. Jeg er også meget interesseret i sølvkatte, så vi er helt på bølgelængde der :smiley:

Velkommen herinde! :velkommen: Jeg nåede godt lige at genkende dig fra din kommentar i en udstillingstråd baseret på Pernille DL’s fortællen :smiley: Jeg tror I to har været fælles om at glæde jer rigtig, rigtig meget :høhø:

Velkommen til. Sikke en yndig lille prinsesse du har fået skaffet dig! Jeg er selv helt vild med sølvkatte (har selv en sølv/creme huskat og min udstillingstjerne Cooper der er sort blotedes NFO) og er så heldig at min kommende dronning herhjemme er sølv med smaragdøjne.

Held og lykke med dine spændende fremtidsplaner, og rigtig meget held og lykke med jeres tur til Dragør. Jeg kommer selv med 1,5 kat :wink:

:welcome: