Et hej til alle

Nu er det over en uge siden jeg blev bruger herinde og har stadig ikke præsenteret mig. Dette skyldtes at det er midt i min eksamensperiode.

Mit navn er Gitte Pedersen, jeg er 24 år og bor i Odense sammen med min dejlige kæreste.

Vi har to dejlige hellige birmaer. Jeg har været vild med dennne race siden jeg så den første gang, da jeg var ca. 12 år gammel. Desværre kommer jeg ikke fra en kattefamilie, så måtte vente med at få mine egne til jeg flyttdede hjemmefra.

Mil ældste kat er 14 mdr. og hedder Tjalfe en rigtig doven birma. For ti dage siden fik vi så en lille hun mis, Honey, til dagligt kaldet Luka, hun er en hel anden type end Tjalfe fuld af energi og en rigtig tiggerøv ved aftensbordet, tror opdrætteren har ladet hende spise med ved bordet -toshy.
det er da ikke normalt at en kat spiser grøntsager og ost er det? -uha

Men de er nogle dejlige missere, begge nogle rigtig hygge, nusse, kæle missere. -pote

Det var lidt om mig -pote -pote

Gitte Pedersen

Velkommen til -balloons

-velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen
Søde Gitte -kramer

Nu må du jo liiiiiiiiiiiiiiige få et par billeder ind af Tjalfe, så de kattegale kan se Theodors kuldbror ik? -thumbs -thumbs -thumbs

Og self også skønne og super dejlige luka -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

-HUG -HUG -balloons Sine

hej Gitte -velkommen

Håber du bliver glad for os kattegale. -waytohot

Hej Karen P

Jeg har allerede fået meget fornøjelse ud af jer kattegale. Men det er en rigtig tidsluger det her forum, bruger det som overspringshandling, lang sjovere end at læse til eksamen.

Hej min dejlige birmaelsker Sine

Tak for velkomsten.

Vil helt sikkert bestræbe mig på at få nogle billeder på af mine skønne missere, men skal lige lære det der med at linke. Er jo ikke så teknisk -uha
Men Michael har lovet at lære mig det indenfor nærmeste fremtid.

Knus

Hej Gitte [smilie=hate-smile.gif]

Hjertelig -velkommen til herinde.Håber du bliver glad for at være her

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen Gitte. Her er masser af muligheder for overspringshandlinger, så du ER advaret -høhø

hej med dig og menge gange -velkommen

Mange tak for alle jeres velkomster… Glæder mig til at lære jer bedre at kende.

-felixsylvester

det lyder bare super godt gitte, eller må du sige til, så skal jeg kommehjem og hjælpe( forstået: nusse misser) HI HI HI -engel -engel -thumbs -thumbs

Hej Gitte og -velkommen

Hej Gitte
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej Gitte

-velkommen til de kattegales paradis G

Håber du bliver glad for at være her… som du allerede har opdaget er det noget af en tidsluger G

held og lykke med eksaminerne!

Haaaaaaaaaarj og -velkommen til vores lille smørhul her

dejligt du fandt os… [smilie=hate-tunz.gif]

glæder mig til at se dig i trådene…

mange -kramer og -pote dask

Mange tak for alle jeres velkomster [bigloony]

-velkommen til endnu en kattegal…hvor var det godt at du fandt herind… [bigloony]

hej og -velkommen