Et kig i kravlegården

I dag er de små 3 uger :slight_smile:
De er blevet sluppet løs i kravlegården og det er de vist godt tilfredse med :slight_smile:
De har prøvet deres nye klatretræ…men ikke legehuset endnu, det står lige uden for kravlegården og venter på at de bliver lidt større.:slight_smile:
I dag fik de deres første rigtige måltid og det var lige noget for Toffifee, hun er så sulten og får vist ikke nok fra Heaven mere…
Toffifee og Domoni er også blevet støttefordret lidt så nu må det være tid med noget som mætter lidt mere :slight_smile:
(Domino har skønhedsplet og er lysebrun om munden, det ligner gammelt skidt…det er det ikke :tihi:)

Jeg kan godt lide Dumle både som slik og killing :love2:

Det ser rigtig hyggeligt ud i den der kravlegård. Dejlige små slik-klumper - lige til at spise:wehuu::wehuu::wehuu:

Tak :smiley:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;906128]I dag er de små 3 uger :slight_smile:

(Domino har skønhedsplet og er lysebrun om munden, det ligner gammelt skidt…det er det ikke :tihi:)[/QUOTE]

nej det er nyt skidt…:tihi:

De er bare skønne :inlove:

[QUOTE=HeroldDesign;906142]nej det er nyt skidt…:tihi:

De er bare skønne :inlove:[/QUOTE]

Tak :høhø:
Jeg kan ikke vaske det væk, så jeg er blevet enig med mig selv om at det må være pelsen som har den farve om munden :tihi:

Åh de er skønne, Domino må bestemt gerne flytte ind her og hærge med tiden, hold op han er en charmetrold

Tak :slight_smile:
Ja, han er ikke rigtig til at stå for :slight_smile:

Hvem f*nden finder på at opkalde killinger efter slik :venter: Man får jo helt ustyrlige lyster - både til slik og killinger :smiley:

Hvor er de altså bare…ualmindelig nuttede :smelter:og med mad i hele hovedet :smiley:

Ja…det må du nok sige…men det var ikke mig som fandt på det med slik :surrender1:…:tihi:
Det var et par andre herinde…og jeg bliver også sliksulten hver gang jeg skal kigge på de killinger :tihi:

Tak :slight_smile:

NÅÅH, hvor er de fine.
Her spundses der også rundt i hele kravlegården og ud og ind af den store nullerputseng. Og de bider hinanden og er SÅ slemme. Så Tabita opdragede lidt på Xuie idag, men det bliver vist gså en nødvendighed, hvis mormis skal overleve med sådan en datter i kravlegården.
Dine er godt nok dygtige til at spise. Her fatter man ingenting og Tabita spiser da også alt jeg sætter derned. Mislingerne sidder bare og kigger og når så Tabita vælter om på siden overfaldes en babs.

[QUOTE=kamikaze;906193]NÅÅH, hvor er de fine.
Her spundses der også rundt i hele kravlegården og ud og ind af den store nullerputseng. Og de bider hinanden og er SÅ slemme. Så Tabita opdragede lidt på Xuie idag, men det bliver vist gså en nødvendighed, hvis mormis skal overleve med sådan en datter i kravlegården.
Dine er godt nok dygtige til at spise. Her fatter man ingenting og Tabita spiser da også alt jeg sætter derned. Mislingerne sidder bare og kigger og når så Tabita vælter om på siden overfaldes en babs.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det er nu de er ved at være sjove :slight_smile:
Ham den tykke Dumle vil heller ikke smage noget, men især Toffifee…hun er simpelthen ved at dø af sult og jeg bliver nærmest overfaldet af hende når jeg går ind i kravlegården.
I dag da jeg stillede en tallerken med mad derind fløj hun og det og ÅD…
Heaven har ikke meget mælk tror jeg og så er Heaven tillige med såååå kræsen…så jeg er glad for at de nu kan begynde at få lidt fast føde, men jeg er j også bange for at give dem for meget så deres maver bliver ødelagt…det er sørme ikke let at være “missemor” :tihi:

Ja, de ser rigtig ud til at nyde deres tur i kravlegården. De er simpelthen for søde :smelter:

Hvor er de kære, de små sliklinger :hjerte::hjerte::hjerte:

Men har Rottefjæs så helt kunnet holde fri denne gang fra både hvalpe og killinger?
Det kan han nok også trænge til - han har jo ellers ikke haft det nemt, den stakkel :trøste:

Hvor er de dejlige :hjerte::hjerte::hjerte: - det er da næsten synd, at ferien allerede er forbi, for sådan nogle kan da optage ens tid dagen lang. :slight_smile:

Ih hvor er de skønne :hjerte:

Tillykke med dem :slight_smile:

Tak :slight_smile: