Et kig i kravlegården

[QUOTE=Eva;906353]Hvor er de kære, de små sliklinger :hjerte::hjerte::hjerte:

Men har Rottefjæs så helt kunnet holde fri denne gang fra både hvalpe og killinger?
Det kan han nok også trænge til - han har jo ellers ikke haft det nemt, den stakkel :trøste:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Rottefjæs flyttede i kravlegården i går også…senere tager han en tur over til hvalpene også…eller måske hans tvillingebror må hjælpe lidt til hos dem :tihi:

Tak :slight_smile:
Ja, det bliver ikke sjovt at skulle af sted…samt de tager en masse tid nu hvor der skal laves mad til dem :tihi:

[QUOTE=DK Mammarazzi;906457]Ih hvor er de skønne :hjerte:

Tillykke med dem :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Domino er da bare for sød! :wehuu: Og hvor bliver de store!

Tak :slight_smile:

De er simpelthen ualmindelig nuttede :wehuu:

Jeg kom forresten til at vise kuldet til min mor inde på facebook…:ups: Hun synes ligesom jeg, at Dumle er helt og adeles skøn… :hjerte: Og at navnet passer så fint til ham :tihi:

[QUOTE=Maria-Amalie;906720]De er simpelthen ualmindelig nuttede :wehuu:

Jeg kom forresten til at vise kuldet til min mor inde på facebook…:ups: Hun synes ligesom jeg, at Dumle er helt og adeles skøn… :hjerte: Og at navnet passer så fint til ham :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, navnet kan du jo ikke tillade dig at klage over :tihi:
Og jo, han kan simpelthen ikke hedde andet :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;906729]Tak :slight_smile:
Ja, navnet kan du jo ikke tillade dig at klage over :tihi:
Og jo, han kan simpelthen ikke hedde andet :høhø:[/QUOTE]

:tihi: Nej… Måtte jo også tilstå at jeg havde truet med at blive sur og stampe i gulvet hvis ikke han kom til at hedde Dumle :ups: Jeg håber sådan han ender hos en herinde fra, så jeg kan følge ham… :hjerte:

Sådan nogle billeder giver mig helt lyst til at få en killing mere :hjerte:

Ihh, hvor er de dog bare kære, de små godbidder!
Og sikke noget fint legetøj, de om meget snart rigtigt kan boltre sig i.

:tihi:
Ja, vi må se hvor godten ender :slight_smile:

Ja, man kan hurtigt blive fristet af sådan nogle godbider :smiley:

[QUOTE=Lone;907635]Ihh, hvor er de dog bare kære, de små godbidder!
Og sikke noget fint legetøj, de om meget snart rigtigt kan boltre sig i.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, jeg glæder mig til de kan…men der er allerede meget mere krudt i dem nu…så der varer ikke længe sikkert :smiley:

Og jeg er jo mest forelsket i Domino så jeg sidder lige her og gumler Domino :wink:

De er også rigtig gode :savle:…vi var i Tyskland i torsdags og der blev der også købt en pose Domino :tihi: