Når jeg ikke lige roder rundt i grøften, så ser jeg sådan ud-engel…hmmmm er der noget deroppe:gruble:
Kan I se den?..Nøjjjjjjjj:uha: hvor er den fiiiiiin:savle:
Liiiige et nærbillede til de nærsynet:høhø:
Æhhhh hvornår får jeg gulvvarme i laden:kryds:
Har du altid været så irreterende med det camera:venter:
Der kunne ikke blive til en større nullerput til mig:ked:…det er derfor jeg ikke er blevet større…eller noget:høhø:
Skrid eller du får en pote:argh:
Fjer, hva for nogle fjer:?..Kender jeg ikke noget til:muhaha:
Lektion i, hvordan man spiser en kylle uden at svine:rock:
Er jeg ikke dyyyygtig:yah:
En kat og hans elskede nullerput:hjerte:
3 katte på 1 bord:høhø:
Okey det var godt nok mange billeder:uha:…sorry:tihi:
AIII Køssemusen og hans familie.
DÈT med tallerknen og den pli…det har han nikke med hjemmefra …heller IKKE genetisk set. Hans helbror, far og farmor er de største spisesvin i verden :høhø:
Herlige billeder med nogen gode tekster.
Kun en ting undrer mig??? Hvad pokker laver Lilli i jeres toilet? Det kunne hun ikke drømme om at gøre herhjemme. Ikke for ingenting hedder hun enten Tante Sibbe eller Tante Sur:)
Tak igen for en skøn billedserie, håber grøftegraveren er færdig med sit mudderbad:høhø::høhø::høhø:
Knus Elin
[quote=kamikaze;476600]AIII Køssemusen og hans familie.
DÈT med tallerknen og den pli…det har han nikke med hjemmefra …heller IKKE genetisk set. Hans helbror, far og farmor er de største spisesvin i verden :høhø:[/quote]
Kyssedyret er såmen meget glad for mad…men det siges, at miljø også har noget at sige og herhjemme spiser vi pænt-engel [COLOR=yellow]især når der bliver taget billeder, det er ikke KUN genetik det hele:høhø:[/COLOR]
Tak for en herlig dosis billeder af dine katte - fede billeder og skøn tekst til…
Ham i toilettet og ham med sit mudder-bads-look - de er bare SKØNNE !!!
[/quote]
Ham i toilettet er en DAME:tihi:…det er jo Elins Lilli:p
[quote=Leopolds mor;477126]Herlige billeder med nogen gode tekster.
Kun en ting undrer mig??? Hvad pokker laver Lilli i jeres toilet? Det kunne hun ikke drømme om at gøre herhjemme. Ikke for ingenting hedder hun enten Tante Sibbe eller Tante Sur:):)…jeg vil afholde mig fra, at skrive, hvad jeg kalder hende ind i mellem:ups:…men herhjemme lyder hun navnet Queenie, som kan passe til hende, når hun er i den lune:fin:
Tak igen for en skøn billedserie, håber grøftegraveren er færdig med sit mudderbad:høhø::høhø::høhø:
Knus Elin[/quote]
Jeg har ALDRIG mødt en kat, der som Findus bare ææælsker vand og mudder…er der en mudderpøl et sted, så skal han nok finde den og slæbe den med hjem…min forgang og min ene sofa ligner altid en pløjemark:argh: