Et lidt for godt tilbud?

Hej allesammen

faldt lige over et tilbud på dba, men synes bare det lyder billigt. ville bare høre om i købt ved denne person før, er nemlig van til at give flere tusinde for et kradsetræ i disse størrelse

http://www.cen-maine-coon.dk/

mvh. maria

Hvis jeg er glad for prisen og jeg får det produkt jeg forventer til den pris - hvad der der så galt i at købe det?

For mig har pris og kvalitet normalt noget med hinanden at gøre så har jeg ikke lige pengene nu til det bedste, hvorfor så ikke købe noget billigt og forvente at det måske kun holder i kortere tid :slight_smile:

tak for det hurtige svar :slight_smile:

jeg har købt derinde fra - Og jeg var rigtig glad for mit og det var mine katte os :slight_smile:

Hehe, du er ikke den eneste der har spurgt. Prøv at læse i denne tråd :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?29691-Utrolig-billige-kradsetr�er&highlight=kradsetr�

Jeg har også haft kig på dem, men valgte at prøve noget fra zooplus denne gang… Dog fortrudt lidt, den vi har fået samlet er nemlig skæv i den ene stolpe, træet står stabilt nok det er bare skævt i toppen. Kattene er dog ligeglade de har fundet sig til rette i træet, og viger ikke derfra…

Henriette - Hvis det er det, så synes jeg at I skulle tage at tage et billede af det og sende til zooplus og bede om at få en ny del… :slight_smile:

Overvejde det også, for der mangler også lidt stof på bundpladen…

Henriette - Ja, så synes jeg da især at I skal! Af begge ting :slight_smile:

Jeg har købt derfra…og vi har været meget tilfreds med vores.

At vi så nu utrolig gerne vil have et Petfun træ, er af en helt anden årsag :høhø:

Men når vi får Petfun træet, så skal den anden da blive her!!

Margrethe har tyv stjålet sig adgang til min bankkonto og købt et kradsetræ fra CEN maincoon i dag - når det ankommer skal vi nok begge give vores vurdering af produktet :slight_smile:

Hilsen Vivi

Jeg kan så ikke lide udseendet - alle de huler og stiger - alt skal gøres rent.

Jeg foretrækker mere enkle, rengøringsvenlige og stilrene kradsetræer - som Robusta og Pet Fun

Ja, kattene gider også sjældent alt det hurlumhej. Et par gode stammer - helst fra gulvhøjde og op i hele kattens længde mht den første. Og så et par hængekøjer, evt. en hylde… :slight_smile:

Så er jeg glad for Katelin, hun elsker bare alle de ting de andre ikke gider :slight_smile:

Men enkle ser pænere ud, så dem med ting står i deres værelse, forsøger dog stadig at overtale Jannik til et enkelt inde i stuen :slight_smile: Meen det sker nok aldrig…

Generelt er det sådan at kvalitet hænger sammen med pris!
Det gælder også for klatremiljøer…