Et lille fif til udendørs kattebakke

Mine katte har jo deres bakke indenfor, men tænkte det ville være smart at have en ude på terrassen så jeg købte en billig hyndeboks og min far skar hul i den og inden i har jeg en bakke og så er den i tørvejr - der er kø til den hver morgen :tihi:

[ATTACH=CONFIG]103184[/ATTACH]

Min veninde har lavet næsten samme løsning, hun har bare hullet lidt højere oppe og så gruset direkte i boksen :slight_smile: en kæææmpe stor bakke, hendes katte elsker den :thumbup:

Smart tænkt

Sådan gjorde vi også med en box for nogle år siden…men opgav…simpelthen fordi det blev noget værre pløre her med gruset når det regner…der var bare hvide kattegrus-poter overalt :surrender1:
Så nu må vi døje med en tissetår i “hækken” når de ikke gider gå ind i huset til en kattebakke :tihi:
Her er det Lou Lou…som er gået…lidt for sig selv :høhø:

Jeg har samme løsning i entreen- der kan lige være to bakker i. Så kan jeg tage dem op og gøre dem rene og gøre rent inde i boxen også- Og jeg synes den er en smule kønnere end to alm bakker ved siden af hinanden. Og kun 1 hul der bliver slæbt grus ud af.

Ønsker mig en der kan holde til man sidder på den. Kiste eller hyndeboks i træ. Men de er DYRE !
Næste gang bliver den med indstigning i gavlen så man ikke kan spurte ud af bakken, men skal dreje om hjørnet.