Et lille hjertesuk

Jeg har et lille stykke tid overvejet om jeg skulle droppe ud herinde fra, men nu vælger jeg lige at dele mine overvejelser her. Og det gør jeg, fordi jeg synes, at det er et rigtig hyggeligt sted, hvor jeg også har fået super mange gode råd. Og så er det SÅ skønt at dele katte billeder med jer og se jeres skønne katte.
Det som har gjort mig ked af er, at jeg ikke altid synes folk svarer, hvis man ret konkret har henvendt sig/tilbudt noget m.m. Jeg vil på ingen måde nævne navne, jeg vil bare sige, at det giver en lidt træls følelse, når jeg selv bestræber mig på at være et ordentligt menneske og behandle andre, som jeg selv gerne vil behandles. Det er jo naturligvis HELT OK, hvis man ikke har lyst til at modtage hjælpen/have dialog eller hvad det end måtte være. Men så ville det bare være dejligt med et lille tilbage svar, så jeg ikke skal gå og spekulere på, hvad der mon er i vejen. Jeg håber heller ikke, at det er fordi jeg “kun” har huskatte, at jeg så ikke tæller så meget. Dette er skrevet i bedste mening, fordi jeg tror på dialog om tingene, og fordi jeg indtil for nylig har været så glad for at være herinde.

Jeg kan i hvert fald 100 % afvise at det har noget med huskatte vs racekatte at gøre.

Jeg kan selv godt være lidt slem til at tage nogle dage om at svare på en pb herinde, hvis ikke det er vigtigt. Jeg ved ikke om det samme gør sig gældende her.
Men jeg er enig med dig i at får man et tilbud om hjælp eller andet, så er det mindste man kan gøre at sige pænt nej tak. Der er dog altid mulighed for at folk kan have overset dit tilbud, alt efter hvor det er postet henne? Samt at der for nogle mennesker går noget tid imellem at man er online herinde.

Håber du bliver:-) Jeg har ikke tilbudt min hjælp så meget, så jeg har derfor heller ikke oplevet, at den ikke blev taget imod. :wink: Men jeg kan da godt forstå hvis det gør dig ked af det. Jeg vil imidlertid sige, at jeg nogle gange bruger kg til at lufte tanker, bekymringer eller frustrationer, uden at jeg er klar til/behov for at handle eller få hjælp. Det er bare rart at andre lytter og kender til det at have kat. Men hvis det er tilfældet skal jeg (og evt. andre) jo skrive det til dem, der er så søde og betænksomme at de gerne vil hjælpe.

Jeg ved ikke, hvad der har givet dig disse oplevelser på Kg, men jeg nyder at følge dig og dine katte, så jeg håber du bliver:-)

Tak for jeres svar. :slight_smile: Jeg ved også godt, at jeg måske har været lidt mere sårbar i en periode pga af ting, der er sket i mit liv, så måske tager jeg det lidt for meget ind. Og jeg har nok også ladet forummet fylde meget i min hverdag. Heldigvis ser jeg nu frem til to meget positive ting i mit liv, så det er dejligt. Når det er sagt, så vil jeg stadig mene, at det er rart at få respons på direkte henvendelser. Jeg er glad for, at jeg lige fik det luftet herinde. :slight_smile:

Det er altid rart at finde ud af noget man selv har brugt meget energi på ikke har noget på sig ( sagt i den bedste menig), og så er jeg glad for at du bliver :smiley:

Og huskatte er ligeså meget værd som racekatte !!, jeg tror vi alle herinde har haft en huskat på et tidspunkt

[QUOTE=Dorte Birkedal;1302824]Det er altid rart at finde ud af noget man selv har brugt meget energi på ikke har noget på sig ( sagt i den bedste menig), og så er jeg glad for at du bliver :smiley:

Og huskatte er ligeså meget værd som racekatte !!, jeg tror vi alle herinde har haft en huskat på et tidspunkt[/QUOTE]

Tak for svar. :slight_smile: Jeg synes faktisk at det havde noget på sig, jeg tog bare ansvar for den del af det, som handlede om at det kom til at fylde meget for mig. :slight_smile:

Uanset hvad så er der lige netop herinde nok nøjagtigt lige meget respekt for katte, uanset om der er stamtavle eller ej :slight_smile: Jeg er ikke i tvivl om at nogle gange er der nogen med huskatte, der føler sig lidt kørt over af en damptromle, men det skyldes aldrig at folk ikke har noget til overs for huskatte. Faktisk tværtimod - når man sådan bliver ramt af en bus, så er det som regel fordi nogle få folk med huskatte har et lidt for skødesløst forhold til sin kat; og det er som regel huskatte fordi hvis man har givet mange penge for en kat, så passer folk ofte mere på sin investering.
VH
Susanne

Jeg er opdrætter, men jeg har sandelig også en huskat, og han er præcis lige så højt elsket som dem med stamtavle.
Lotus er husets ældste kat og sådan en får ofte lidt mere opmærksomhed :høhø:
Her er et billede af Lotus som også kaldes: Tolutsu, Lotutsu, Jerdis, Loti, Lotife og Roger. Kært barn har mange navne :hjerte:

Jeg har også egentligt hele tiden følt at mine huskatte var velkomne! Det gik mere på svar på tråde og henvendelser. Jeg synes vi skal lukke den her. Jeg er glad for at have ytret mig, og jeg vil forsat spamme med mine tre misser og nyde jeres. :smiley:

Åh jeg har bare lige lyst til at fortælle, at jeg er startet på en mega spændende uddannelse, og at tingene ser meget lysere ud her nu. :slight_smile: Jeg var ekstra sårbar der efter jul, hvilket også afspejlede sig lidt i denne tråd. Nu er jeg heldigvis ved at finde fodfæste igen. Go forårsdag til alle! :slight_smile: