Et nyt kludetæppe - som far, så søn

Crumpet P

En lille ny Blue mis.
Han er underskøn.!!!
Det bedste sind - hænger på Jessica ( 6 år ) meget af tiden - hun må gøre alt ved ham, Ja det må vi andre osse - han falder gerne i søvn i vores udstrakte hænder.
For pokker, det vil gøre mere end ondt, når han skal flytte engang. -græd

Lækker mis -love -love

-forelsket -forelsket

Uhhh,han da underskøn,kan han slet ikke få lov til at blive boende -shhhh

Så må du forhindre at det sker :stuck_out_tongue:

Jamen jeg kan jo ikke beholde dem alle.
Men jeg vil sørge for, at Crumpet får en dejlig børnefamilie - og Tuuuuuuude når de henter ham! -græd -ked -græd

Ja puha,det må være svært at sige farvel til ham og de andre små trolde. -ked

Har du planer om at beholde en af dem selv ?

-love -love hvor er han dog bare rå-lækker -forelsket -forelsket

Ja - jeg beholder tykke Berta Bumblebee P.

Nååååååååå Poly jeg føler med dig -ked Han er godt nok også super djlig og lækker -love

Ihhh Poly, hvis det ikke var fordi jeg holder mig til nullermænd, ja så…uhhhhhhh -forelsket

Han er da godt nok lækker -forelsket -forelsket -forelsket

Christie hvad er nu det, du tuder da ikke når du afleverer gør du :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: jeg kan godt huske hvad du kaldte mig, og hvor meget du grinte af mig -muhaha -muhaha -muhaha -muhaha -muhaha

Hvor er han sød! Han lyder super skøn! -forelsket

Han er da godt nok lækker -forelsket -forelsket -forelsket

Christie hvad er nu det, du tuder da ikke når du afleverer gør du :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: jeg kan godt huske hvad du kaldte mig, og hvor meget du grinte af mig -muhaha -muhaha -muhaha -muhaha -muhaha[/quote:38ki4963]

Hva ? :S - Det kan jeg slet ikke huske -engel

Han er da bare ulovlig lækker Christie …Phyyy-ha, godt man ikke er til pelspleje :slight_smile:

Han er meget dejlig, og ligner én der gerne vil blive boende hvor han er.

Pelspleje ?? - Det bruger vi heller ikke :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs

MUUUUUUUUUUUUUUUMS -forelsket

jeg overtager gerne… …

for han er godt nok lækker ! en lille legekammerat til hulk og en puttetrold til zalsa !

Han er virkelig skøn at se på og med den beskrivelse du kommer med om hans personlighed, må han jo nærmest være PERFEKT -forelsket