Et par billeder af mine frække vovser

Ja, på opfordring af Henriette kommer her et par billeder af vovserne der regerer herhjemme sammen med kattene. :høhø:

Jeg er lykkelig ejer af to dejlige vuffier, Balder og Carlo. Jaeh… og deres navne er lidt sjove, for vi startede jo med at skulle hente Balder, som på daværende tidspunkt intet navn havde.
Vi sad nede hos avler med en masse hunde omkring os, og lille Carlo (og da uden navn) blev præsenteret for os og avler mente, at han ville trives hjemme ved os. Vi besluttede os dog for kun at nøjes med een hund.

På vej hjem i bilen kunne jeg ikke slippe Carlo, og jeg fortsatte min spøgen som jeg havde sat igen hos avler: hvor kunne det være sjovt at have to hunde der hed Walther og Carlo. Men Kenny kunne ikke døje navnet Walther, så vi endte med at vores nye hund skulle have et helt andet navn og det endte med Balder (som jo minder uhyggeligt meget om Walther). :høhø:

Jeg kunne ikke slippe tanken om Carlo, og gik rundt herhjemme og snakkede om ham og kaldte ham ved navnet “Carlo” fordi jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle kalde ham, han skulle jo have været en del af “Walther og Carlo”. Efter et par uger med granskning af budgettet og nøje overvejelse, endte vi med at køre ned efter Carlo, -som jo naturligvis fik lov til at hedde Carlo herhjemme. :ups::hjerte:

Så når vi møder folk på gaden og vi fortæller hvad de hedder, er det sjældent at folk rent faktisk bider mærke i, at det er Balder og Carlo, og ikke Walther og Carlo. Men hvem kan bebrejde dem, de to navne hænger jo sammen. :tihi:

Balder og Carlo har samme far, og han var renracet cavalier king charles. Balders mor er cavalier/tysk pincher og Carlos mor er cavalier/dansk svensk gårdhund. Så selvom de er halvbrødre ligner de overhovedet ikke hinanden, men nøj hvor de er skønne og dejlige begge to. :hjerte:

Her kommer de så…

Sammen:

Carlo tygger i et økologisk røget griseøre, -mums!

Balder sover sødt på sofaen

Carlo i sneen… med store disneyøjne :hjerte:

De ser dejlige ud :hjerte:

hvor er de nuser… :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Hvor er de søde hver for sig…:hjerte:

Hvor er du nuser :slight_smile:

Smukke hunde - helt speciele :hjerte:

Nøj, hvor er de bare skønne :hjerte::hjerte:

Hvor er det et par dejloge vovser :hjerte:
hilsen Lisbeth