Et par billeder af rødderne

Da jeg skulle fotografere den smukke buket, så “skød” jeg lige et par af Robin og Elias også :høhø:

:wehuu:

Årh, hvor er det godt at se de dejlige drenge! :lovelove:

Smukke striber :hjerte:

Hvor er de et par smukke stribemisser :hjerte::hjerte:
Har de ikke stor glæde af hinanden…de to bøller :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1050420]Hvor er de et par smukke stribemisser :hjerte::hjerte:
Har de ikke stor glæde af hinanden…de to bøller :)[/QUOTE]

Jo, det har de Lisbeth, de tager nogle brydekampe og tag-fat lege hver dag - og tit putter de sammen, det er bare så skønt :hjerte:

Ja…det er en gave for en mis at have en putte og legeven :slight_smile:

Sommetider synes jeg, at det går voldsomt for sig og en af dem skriger op - men legen fortsætter og senere kan de godt ligge sammen, så det er jo nok ikke så alvorligt alligevel?

Jeg vil jo helst ikke blande mig, for ikke at ødelægge noget for dem - jeg har bare aldrig haft katte, der legede sammen før, så derfor kan jeg godt blive lidt usikker på, om jeg skal bryde ind?

[QUOTE=Eva;1050431]Sommetider synes jeg, at det går voldsomt for sig og en af dem skriger op - men legen fortsætter og senere kan de godt ligge sammen, så det er jo nok ikke så alvorligt alligevel?

Jeg vil jo helst ikke blande mig, for ikke at ødelægge noget for dem - jeg har bare aldrig haft katte, der legede sammen før, så derfor kan jeg godt blive lidt usikker på, om jeg skal bryde ind?[/QUOTE]

Sådan er det også her når de leger…især drengene…du ville hurtig ligge mærke til hvis det hele tiden var den ene som blev jaget og fik tæsk.
De elsker de der slåskampe nogle gange i løbet af dagen :smiley:
Her hygge de også med slåskampe…så er det den ene som er efter en…og lidt efter er det den som er “byttet”…hvis de altså ikke også bliver jaget af kaniner her :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;1050435]Sådan er det også her når de leger…især drengene…du ville hurtig ligge mærke til hvis det hele tiden var den ene som blev jaget og fik tæsk.
De elsker de der slåskampe nogle gange i løbet af dagen :smiley:
Her hygge de også med slåskampe…så er det den ene som er efter en…og lidt efter er det den som er “byttet”…hvis de altså ikke også bliver jaget af kaniner her :høhø:[/QUOTE]

Her skiftes de også til at jagte hinanden, så det er ikke den ene, der er “offer”.

Til gengæld kan jeg så ikke klare en jagtkanin - de må nøjes med hinanden :høhø:

[QUOTE=Eva;1050439]Her skiftes de også til at jagte hinanden, så det er ikke den ene, der er “offer”.

Til gengæld kan jeg så ikke klare en jagtkanin - de må nøjes med hinanden :høhø:[/QUOTE]

Så behøver du slet ikke at være urolig…de leger bare og elsker det :slight_smile:
Årh Eva…bare en lille bitte jagtkanin :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;1050443]Så behøver du slet ikke at være urolig…de leger bare og elsker det :slight_smile:
Årh Eva…bare en lille bitte jagtkanin :høhø:[/QUOTE]

Nej, jeg holder mig til kattene - men måske hvis jeg engang flytter og får udendørsfataliter, som du har :tihi:

Ja, så kan det være at der kommer jagtkaniner…eller noget andet sjovt :smiley:

Og dem kan vi altid tåle at se mere til…:hjerte::hjerte:

M.h.t. voldsom leg - så længe de er gode venner bagefter, er der ingen grund til bekymring, for så er det bare leg.
Rags og Snehvide dutter også næse, før de begynder - ligesom to boksere, der hilser på hinanden før kampen. :slight_smile:

De er et par dejlige bamser :hjerte:

Hvor er de fine :slight_smile:

Psssst - på billede to ser det ud som om, at du har glemt at åbne en julegave :tihi:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1051332]Hvor er de fine :slight_smile:

Psssst - på billede to ser det ud som om, at du har glemt at åbne en julegave :tihi:[/QUOTE]

Ha, ha, ja det kan godt se sådan ud, men det er nu beholderen til fyrfadslys, der er væltet om på siden :høhø: