Et par billeder af Shilo

Tog lige et par billeder af Shilo så i kan se bæstet. Skal nok tage flere senere.

Hvor ser han kær ud -forelsket

-storrespekt Hvor er den skøn -wow

Nååååååååå hun ser da fin ud [bigloony]

Han er CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE -forelsket -love -forelsket -love -forelsket

ååååårrrhhhhh Anne - jeg håber det kommer til at fungere…

Pølse -shhhh

Rullepølse -høhø

[bigloony] Nååååå hvor ser han dejlig ud…

Åhhhh Anne så fik du overtalt Henning, IIIIHHH hvor det glæder mig!!!

hold da op han ser dejlig ud!!!

Sikke et skønt mildt udtryk han har!!!

He he… Tak.

Henning er ikke såååååå imponeret endnu, men har selv set en forandring ved Shilo. Før måtte han åbenbart gøre ALT og det må han ikke her. Hans kommentar til det var “ja det er som regel ikke hunden der er noget galt med”. Kan kun give ham ret.

Og så undskylder jeg RIGTIG mange gange at jeg skriver om hund på et katte forum -sorry

Patrick: “Hvor er den grim…benene passer jo ikke til resten af kroppen og hvor kommer den hale fra…” (Han er jo til langhårede gravhunde og Golden retiver)

Det er nogle gode billeder… vi sidder lige nu og snakker om hvilke dele af hundens krop der høre til hvilken race. Faktisk ret sjovt og vi kommer bedre og bedre til at kunne lide den…

det ligner en hund som kan blive det sødeste af det sødeste…

Ej hvor dejligt du kunne give den et nyt hjem. -jegkrydser fingre for det kommer til at fungere. Men mon ikke det nok skal gå når han får lidt opdragelse… Dejlig ser han ud…

Sikke en lækker vaps, hvor er han skøn.

Lækker hund og sikke en pels da :smiley: Hvad er han/hun egentligt blandet af? For det er da et noget så kønt fjæs :smiley:

uuuuh tillykke med ham jeg hååååber det kommer til at fungere -jegkrydser -jegkrydser

Han er en gravhund/collie blanding - men jeg har ham ikke mere. Ejeren ringede i formiddags og græd i telefonen. Hende og ungerne savnede så forfærdeligt deres hund så det endte med hun kom og hentede ham.
Jeg sagde til hende det var okay MEN at hun skulle tænke sig om - især fordi jeg ikke havde lyst til at se ham være til salg om 3 måneder…

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive, nåh jo det ved jeg godt men gør det så ikke.
Håber I ikke blev for knyttet til det lille vaps og håber den ikke bliver kastebold fra den ene til den anden

-høhø Har heller ikke skrevet HELT hvad jeg mente, men vi har jo lovet MB og de andre at være søde.

Jo jeg var sgu ked af at komme af med ham igen for han var sgu en sød hund. Han var jo meget dominerende da han kom, men da han fandt ud af hvem der var bossen her, ændrede han helt attitude og blev en herre dejlig dreng.

Nej nej nej jeg laver lige selvcensur her

-argh -argh Tror jeg undlader ord men lader smileyerne fotælle det…

Ej for helv…e nu må de sgu da styre sig lidt helt ærligt… Hvis det ikke kørte for dem første gang, gør det da heller ikke nu… Bliver sgu så arrig når man behandler dyr på den måde motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto -venter

Det gør mig virkelig ondt at høre at man er så selvisk at man ikke tænker på dyrets vel.

Det havde garanteret ikke været udelukket for dem at komme på besøg og se hvordah Shilo trivedes, så skulle mit indtryk af dig godt nok være MEGET forkert…

ÆV altså!