Et par dage på skatteydernes regning

Havde lige skrevet et langt - men det forsvandt pga timeout på sygehuset knap så gode trådløse netværk.

For ja, lige nu er jeg på sygehuset.
Efter at have været syg i ni dag var jeg i går så utryg og skidt tilpas at jeg ringede til lægevagten. Han tog mig ind, og indlagde mig efter at have set mig kort.
Jeg var så afkræftet at jeg knap kunne gå få meter - nu kan jeg da komme ned for enden ad gangen.
Jeg var dehydreret med lavt natrium og højt kalium, havde høj puls, blev forpustet af ingenting og en del flere gener.
Og så var jeg psykisk ret påvirket af at have været syg siden torsdag d. 5. dvs. 9 dage.

Jeg blev indlagt på akutafdelingen, og det mindste udslag i standardprøverne blev fulgt op af yderligere tests, så jeg er virkelig blevet undersøgt grundigt.
Det der er kommet svar på var okay - i morgen kommer der svar på en test af binyrerne.

De har desværre bedt mig tage insulin pumpen af mens jeg er her, det har været hårdt, især fordi alternativet er så standardiseret at det passer på 1 ud af 100, vil jeg tro.

denne lange periode med sygdom har været et hård ved mig både fysisk og psykisk.
Fysisk skal jeg have kroppen i gang igen, både med spisning, muskulært og en ordentlig søvnrytme.
Og så trænger jeg til at blive ladet op igen rent psykisk, for det har godt nok trukket tænder ud, denne omgang.
Jeg hader hader hader virkelig at være syg, især mere end bare lige en dag tid eller max to. Og min psyke kan slet ikke klare det.

Og så savner jeg selvfølgelig Buster, og ved fra dem der har hjulpet mig at han også savner mig… tror han virkelig trænger til at putte når jeg kommer hjem, jeg gør i hvert tilfælde…

Åhhh nej da Louise. Det lyder da som noget af en slem omgang :frowning: Ved jo godt, du ikke har haft det godt, men at det er kommet så vidt…

Jeg håber du snart er på toppen igen, så du kan få lov at komme hjem og lade op :kram:

Øv da :frowning:
Det er da også længe du har gået og været sløj.

Rigtig god bedring til dig :slight_smile:
:kram:

Godt du gjorde noget ved det :ok:

Rigtig god bedring :kram:

Godt du i det mindste nu er et sted hvor de kan holde øje med dig, passer på dig & få dig tilbage i god form. Rigtigt god bedring! :slight_smile:

For pokker Louise :frowning:
Håber de kan få dig på højkant igen, så du hurtigst muligt kommer hjem til Buster igen :kryds:

Åh Louise det er da rigtig træls at du er blevet så syg, men heldigvis er du nu i gode hænder.

Jeg håber, at du nu hurtigt bliver rask, så du kan komme hjem til Buster igen.

Rigtig god bedring og et stort:kram:til dig.

øv for den da, håber da godtnok de finder ud af hvad du fejler,vidste slet ikke du var syg lige for tiden.
du siger endelig til hvis du mgl hjælp til noget, for så langt væk bor du jo heller ikke.
rigtig rigtig god bedring

Rigtig god bedring! Jeg håber du snart kommer til kræfter igen!

Puha. Min mor var flere gange indlagt pga. for højt kalium - man kan blive SÅ dårlig! :S
Så masser af tanker og ønsker om god bedring! :trøste:

Rigtig god bedring godt du er i gode hænder

Rigtig god bedring, Louise - det var godt, at du fik fat i vagtlægen…

God bedring

God bedring! :kram:

ej føj - og anede ikke du også havde fået pumpe ! men sikke noget pjat at de tvinger dig over på alm behandling, det får man det da ikke ligefrem bedre af, og så længe det ikke er fordi du har højt blodsukker / ketonforgiftning så giver det da endnu mindre mening !!!

God bedring, Louise. :kryds:
-kramer

Rigtig god og hurtig bedring

Øv, Louise, sikke noget :trøste:

Jeg håber, det lykkes at finde en årsag, så du kan få en behandling, der virker :kryds:
Hvorfor har de taget dig af pumpen? Er det for, at de vil have mulighed for at kontrollere alt, hvad du får af medicin? Ellers giver det da ikke så meget mening?

Rigtig god bedring til dig.

ej Louise - sikke noget rod!!!

hvad siger svaret på de sidste prøver ?

Jeg ved at man i slemme tilfælde bruger insulin til at sænke kaliumniveauet
(kan simpelthen ikke huske mekanismen, så spørg ikke :høhø:),
så måske er det derfor de vil have fuld kontrol over insulindosis. :slight_smile: