Et par friske af The VIPs

Her er misserne som de ser ud i dag:-)

PS Nanoq gik så han slap - det er jo ham der bestemmer her hjemme og ikke moi:-)

Hvor er de smukke allesammen

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke nogle smukke missere! :wehuu:

Sikke en smuk og blandet flok :wehuu:

Og deres tossede ejer:tihi:

HVor er de fine… meget smukke misser !!! :wehuu:

Ømt :tihi:

Super dejlig billeder… af din brogede flok…:slight_smile: Går de bare rigtig godt sammen alle sammen tiltrods for deres forskelligheder…??

:wehuu:

Haha ja total ømt - kunne ikk dy mig:-)

Ja de går fint i spænd. De er valgt efter temperament og ikke race - og selv om der er nogle racemæssige forskelle, så præger de hinanden i dagligdagen - Mine MCO er mere aktive end nogle andres og min orientaler/snowshoe er mindre aktive end andres (hvor der kun lever sådanne racer sammen - og min huskat tror han er en bengal, men det skyldes, at han er flasket op med sådan en som storebror:-)

Så alle racer til trods, så mærker jeg ikke ret store forskelle til dagligt. Det eneste jeg bider mærke i er, at orientaler RÅBER en del op:-) De andre snakker mindre end ham:-)

Gode billeder af dine smukke katte :wehuu::wehuu: og ok billede af dig :tihi::tihi::stuck_out_tongue:

Tosset ejer eller ej, kattene er rigtige skønheder allesammen… Meen, havanaen… Uhhh, den er skøn. :inlove:

Iøvrigt er der sikkert mange, der synes, vi kattegale er mere eller mindre tossede, så det tager vi som en kompliment. :thumbup:

Hold da op, hvor er de fine :wehuu:

Hold da helt - øhm, bøtte! Ham Eddie er da som snydt ud af næsen på sin oldefar, Grev Zutti! Utroligt!

Dejlige katte allesammen :slight_smile:

Flotte misser… :slight_smile: