Et par friske af vores lille Sophie-pige

Nu kan vi altså snart ikke vente på hende mere! :wehuu:

Se - kan I ikke godt forstå vi er tre, der glæder os til oktober? :wehuu:

Ih altså - jeg har drømt om sådan en kat i 10 år og nu er det lige om lidt:) Jeg er bare SÅ nervøs for flyveturen, men det er jo mig, der skal arbejde med det…-surrender

Arctic Princesse AKA Sophie eller Fie (på jysk! :høhø:)

Knus Elin, Mogens og Helle

PS bemærk hendes lille nullerput-snobbe ansigt:-) Det ser altså så bedårende sødt ud.

Hun er godtnok nuser :hjerte:

Rigtig yndig :wehuu:

Ååååååh hvor er hun bare smuk, jeg er misundelig! :inlove:

Ja jeg er i hvert tilfælde forelsket:-)

Lunte: Kom bare og nus hende alt det du vil, hvis du kommer forbi Hobro en dag:-)

KH

Hvor er hun en yndig lille sag :wehuu:

Hvor er hun flot, kan godt forstår at i glæder Jer til hun kommer hjem :wehuu:

Hvor er hun altså smuk og fin…:wehuu:
Jeg forstår godt, at I er utålmodige…:stork:

Fine lille dame, det bliver spændende at få hende hjem. :inlove:

Mogens og jeg kan bare sige som Helle. Tiden går alt alt for langsom.
Knus Elin

Hun er da sød!! Udvikler hun sig som hun skal og alt det der, nu når hun gerne skulle bruges i avl?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Mit hjerte er i fare… mit mundvand drevler ned af hagen… min puls er oppe på FARLIG

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hun er bare SÅ dejlig, og jeg kan godt forstå at ventetiden er alt for lang til hun kommer.

:hjerte::hjerte:

Guuud hvor er hun dog vandvittig smuk og lækker :wehuu::wehuu:Der må være noget jeg har misset :slight_smile: Hvor skal du hente hende henne? :?

Helle, Mogens og jeg skal hente hende i Kastrup den 15-10. Hun kommer fra en opdrætter i Skotland, så det er lidt af en tur den lille Sophie skal på.
Knus Elin

PS Heldigvis har jeg en datter der arbejder på Molslinien, så vi sejler gratis både over og hjem.

Ja det er som Elin skriver herover.

Bamse: Ja vi har udvalgt hende særligt mellem 8 katte, som vi fik tilbudt i UK, Italien, Tyskland og USA, da hun er valgt først og fremmest på stamtavlen. Årsagen er, at indavl hurigt bliver et problem i vores race. Vi har derfor måtte afvise mange.

Netop Fie er speciel, da hun er en F3 kat, og planen er senere at parre til en helt ny blodlinje fra USA/Canada. Dette giver os en rigtig god mulighed for en sund opstart i DK.
Hun var fra lille valgt til at skulle indgå i et avlsarbejde i UK - pga tavlen og hendes gode type (vi får se om typen holder:-) Det håber vi), men opdrætterne i UK besluttede sig for at tilbyde os denne kat, da vores forbindelse til USA sprang fra i sidste øjeblik.

Det er derfor Europas mest erfarne SNO-opdrætters kommende avlspige, vi får hjem, og det skal derfor nok gå typemæssigt osv.

MVH

Ja, hun er da bedårende,- og jeg kan godt forstå, at ventetiden er laaaang

Knus fra Cats og Conni

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hold da op for en øjenfarve - smuk smuk smuk -lovelove

Elin: Kan du se, at hun er ved at blive mørk ned over det andet øje også? Så får hun måske en “bedre” blis alligevel:-)

:wehuu::hjerte::wehuu:

Smuk smuk missepige :wehuu: