Et par krydsede fingere

Jeg har i dag hentet en fælde hos dyrlægen i Dronninglund, så nu er der nogle herre, som skal afnossifiseres…(elsker det udtryk:klapper:)

3 stk hvis jeg er heldig…1 meget vild knaldsort fyr, som strinter på alt…1 tam semi langhåret fyr, som også strinter på alt (ham behøver jeg nu ikke fælden til:muhaha:)…og til sidst grunden til jeg endelig har fået taget mig sammen til at hente fælden…Gråmis, som jeg så tæt på for første gang i flere uger i går…nøj, hvor ser han ud:S…han har sår over det hele og har tabt sig…nu SKAL hans dage som fertil være slut…BASTA…det kan jeg simpelthen ikke holde ud til at se på:(

Så vær sød at :kryds: for, at det er de rigtige katte som går i fælden i de næste dage og ikke de af mine egne, som er liiiidt tunge i det på øverste etage:tihi:

Krydser alt hvad der kan krydses, pøj pøj med indfangningen

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber de tre herrer går i fælden - for du gør dem med garanti en tjeneste ved at få dem kastreret.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

2 katte fanget:rock:

Bare 2 af mine egne:doh:
Af en eller anden årsag er vildkattenes kyller bedre end dem indenfor:øhmm:

[quote=anne p;399197]2 katte fanget:rock:

Bare 2 af mine egne:doh:
Af en eller anden årsag er vildkattenes kyller bedre end dem indenfor:øhmm:[/quote]-LOL

Jeg krydser fingre for at de rigtige katte gå i fælden :kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds:

-LOL -LOL -LOL

Held og lykke med fælden :kryds:

Hvis der er køssemusen, kommer det ikke bag på mig, for så lever han bl9t op til den kombinations (genetisk set) ry…der beviselige er at de er total hjernedøde :høhø:
Køs ham lige fra mig:wehuu:

[quote=kamikaze;399308]Hvis der er køssemusen, kommer det ikke bag på mig, for så lever han bl9t op til den kombinations (genetisk set) ry…der beviselige er at de er total hjernedøde :høhø:
Køs ham lige fra mig:wehuu:[/quote]

Kyssemusen er lige nu lukket ud af fælden for anden gang i dag:rock:…jeps, totalt hjernedød:klapper:…og Brita, hans sidste nye påfund er, at han skal sidde oppe på garagetaget og slå ud efter hvepsene-what…sådan ser det ud når man lige er blevet stukket og skal ned i en hvis fart

Tossede dejlige kat:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

Kender mine linier :rock:…total blottet for hjerne.
Der blev givet guf for 10 minutter siden og hvem kom hoppende på 4 stive ben nede fra baghaven…RANYA…han er samme genetik som Ecco.
Skudt i roe’n…men de har det sjovt:jubiii:

7 katte blev det til alt i alt:rock:

Kyssemusen 3 gange…helt tom

Tupac 2 gange…der er osse lidt MCO i ham:fløjte:

Queenie 1 gang…men hun æælsker osse kyller:savle:

Turbo 1 gang, hvilket jeg ikke fatter:øhmm:…det må have været ren nysgerrighed, for han gider ikke kyller.

Og ikke en eneste kylle er blevet spist indenfor, så nu er de alle røget udenfor:venter:

Fælden er nu afmonteret men bliver sat op igen fra på mandag, så prøver jeg igen:høhø:

YES…Køssemusen tog -SJOV…og jeg er ikke spor overrasket :rundtosset:
Håber på en noget bedre fangst i næste uge :pote:

:D:D:D

[quote=anne p;399952]7 katte blev det til alt i alt:rock:

Kyssemusen 3 gange…helt tom

Tupac 2 gange…der er osse lidt MCO i ham:fløjte:

Queenie 1 gang…men hun æælsker osse kyller:savle:

Turbo 1 gang, hvilket jeg ikke fatter:øhmm:…det må have været ren nysgerrighed, for han gider ikke kyller.

Og ikke en eneste kylle er blevet spist indenfor, så nu er de alle røget udenfor:venter:

Fælden er nu afmonteret men bliver sat op igen fra på mandag, så prøver jeg igen:høhø:[/quote]
Lad den stå fremme med udløseren deaktiveret og mad indeni.
Så vænner kalorius sig til den :slight_smile:

Og dog - Ved nærmere eftertanke … Det skulle ikke undre mig, om dine egne ville indtage den som ny hule :muhaha:

Jeg er kommet lidt i tvivl om, at sætte fælden op inden jeg tager på job i nat…jeg har det faktisk temmelig skidt med at aktivere den når jeg ikke er hjemme…tænk nu hvis:S…men hvis jeg skal have fanget de 2 vilde af dem, så har jeg ikke andre muligheder denne månede…og den grå trænger i den grad til at blive fanget:(

Er jeg helt blæst og overpylleret:ups:…I andre som har prøvet at sætte fælder op, har I haft dem til at stå natten over uden at tjekke dem?

Det har jeg ganske vist ikke prøvet, men hvis der er godt med vådmad i fælden, og den står i skygge for morgensolen og i læ for evt. regn, ville jeg gøre det.
Hvis det ikke generer udløseren, kan du jo også lægge et tæppe over, så katten ikke stresser.

Men hold dine egne katte inde, til du kommer hjem :stuck_out_tongue:

[quote=Mega;400951]Det har jeg ganske vist ikke prøvet, men hvis der er godt med vådmad i fælden, og den står i skygge for morgensolen og i læ for evt. regn, ville jeg gøre det.
Hvis det ikke generer udløseren, kan du jo også lægge et tæppe over, så katten ikke stresser.
Den står inde i værkstedet ved siden af fyrrummet, hvor der altid står mad…egentlig var maden derude til de af mine egne, som helst vil være ude i døgndrift…men vildkatte er jo ikke dumme, så de fandt hurtigt maden og nu er det så dem jeg fodre:høhø:

Men hold dine egne katte inde, til du kommer hjem :stuck_out_tongue:[/quote]

Jeg skal se, om jeg kan holde mine ‘tunge’ MCO’er og MCO blanding indendøre:ups:…mine kloge huskatte ved jo bedre end at gå i fælden

NOT:klapper: