Et pip fra en "gammel" bruger.. heh

Hejsa folkens

Kom lige i tanke om (Efter Sine Gry de sidste par dage har spammet alle velkomsttrådene… hihi -rækketunge ) at jeg vist aldrig fik præsenteret mig selv… UPS! thi Nå ja nogen af kender mig vist allerede, så vidste ikke hvor nødvendigt det var, men her kommer det…

Jeg hedder Lena, er 22 år og har et meget nystartet opdræt af maine coons. Vi venter vores første kuld med Bella her om meget snart - hun har termin 31. juli (WEEEE)…
Derudover får vi august vores anden avlspige Smilla, som jeg vist har spammet jer en smule med… :stuck_out_tongue:
Vi flyttede for et par måneder siden op i vores nybygget hus, som vi selv har tegnet og bygget helt fra grund… :smiley:
Kæresten, Jimmi er tømrer, så det gør det jo lidt nemmere… hihi
Jimmi har også lige fået bygget kattegård til misserne, den mangler bare lidt indretning (da der vitterligt ikke var noget på grunden i forvejen, som kunne være en del af gården - men vi er fuld sving)… :slight_smile:

Jeg synes det er et super hyggeligt forum, som tiltalte mig, på trods af at jeg kun var på Kattegalleriet, som jeg regnede med at blive på… MEN det er jo alle nogle søde mennesker der er herinde, så kunne slet ikke lade være med at blive her og sætte mig i dette dejlige forum… Så nu er jeg faktisk næsten aldrig på KG… hehe

Set i lyset af de sidste par dages tråde, forstår jeg godt, hvis nogen føler mit indlæg malplaceret, men synes bare at hvis jeg ikke gjorde nu, så fik jeg det nok aldrig gjort… -tihi

Hej Lena velkommen igen -høhø :smiley:

Dejlig beskrivelse,den kunne flere lære af … -thumbs

Tak… :stuck_out_tongue:

hehe ja jeg kunne jo ikke have nogen troede jeg var sådan en fremmede, bare fordi jeg lige glemte at hilse på… thi -sorry

Hej Lene
Velkommen til dette forum og tak for præsentationen -hahaha -hahaha

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Også selvom du er fræk -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge

Tsk tsk… Glemme at sige hej til os alle… -ked
-velkommen skal du være selv om vi er “lige gamle” her på KatteGale…
Tillykke med nyt hus og løbegård. Der er det mig der ikke har sagt det tidligere…

hihi tak Denise… -forelsket dog hedder jeg LenA… ( -sorry , men der er bare så mange der glemmer/overser det)

Tak søde… -forelsket

Haha du har da ret… :stuck_out_tongue: Må jeg da se om ikke jeg kan få flettet ind… hihi

hihi tak… ja man har kun det sjov man selv laver… -tihi

Tak! Og det kunne du jo ikke vide før… :stuck_out_tongue:

hihi ja -sorry det smuttede vist… Men bedre sent end aldrig ikke… :stuck_out_tongue:

Sorry LenA. :slight_smile:
He he, heller ikke alle kan stave mit navn rigtigt -høhø

Tjah… at jeg er spritny skal da heller ikke forhindre mig i at byde: HJERTELIGT VELKOMMEN! -ROCK

-partytime -partytime -partytime

Hej og velkommen -velkommen

Bedre sent end aldrig… -høhø

Velkommen til… -velkommen

Og tusind tak for skiltet til min løbegård. Det er vildt tydeligt. Tror nærmest folk sætter farten ned for at se, hvad det mon er… -thumbs

-velkommen Lena

Bedre sent end aldrig med denne præsentation :slight_smile: Hvor bliver det spændende med killinger om ganske kort tid -forelsket

hihi Tusind tak og velkommen til dig os… :stuck_out_tongue: [smilie=hate-tunz.gif]

[smilie=hate-tunz.gif] [bigloony] -engel

TAK… :smiley:

Tak… :smiley: Og det var da så lidt… Godt du kunne bruge det og at det virker som det skal… hihi -høhø

Tak :stuck_out_tongue: Og ja jeg glæder mig som et lille barn… :smiley: Hun har allerde taget godt på - 2,5 kg og er spændt på hvad vægten siger mandag, hvor endnu en uge er gået… :smiley: -forelsket

Også velkommen herfra… :smiley:

Hej du skønne

Bedre sent en aldrig lyder det gamle ordsprog G

Hjerteligt velkommen Lena, jeg kan læse du er glad for at være her. Det glæder mig, så kan jeg til gengæld sige jeg er glad for du er her.

Kh Annette

He he, selvfølgelig også et stort velkommen herfra (selvom du vist var her før mig) -velkommen [bigloony]

Tusind tak… :smiley:

Tak søde… :stuck_out_tongue:

hihi tak søde… :stuck_out_tongue:

-velkommen

Hej Lena og velkommen til :smiley:

Kan se at vi er enig om hvilken kat der er VERDENS bedste :smiley:

-velkommen -velkommen håber du bliver glad for at være her :smiley: