Et sidste farvel til Feline og Perle

Jeg ved godt jeg ikke er herinde så meget mere, men jeg vil alligevel lige give besked …

Jeg har i dag været ved dyrlægen og fået Feline og Perle aflivet. Feline har længe døjet med urinvejsproblemer og krystaller i urinen, fået pencillin. smertestillende og specielfoder igen og igen. Alligevel har det nået at skade hendes nyrer. Hvor meget ved jeg ikke - , men hun har på mindre end 2 uger tabt sig 525 gram - men nok til at hun de sidste par dage stort set ikke har spist eller bevæget sig, og været meget deprimeret.

Perle har længe døjet med et flosset korsbånd, og selv på loxicom haft smerter. Da Perle og Feline ikke kan undvære hinanden besluttede jeg at de skulle gå over regnbuebroen sammen.

Jeg er dybt ulykkelig og sidder nu med Shrek og Zuma tilbage som slet ikke kan forstå hvor pige misserne er henne.

:kram:

:sørger: Feline & Perle.

Åhhh jeg føler med dig … at få aflivet en er da hårdt, men to på en gang … :ked: :ked:

:kram:

:lys:

:lys: :lys:

God rejse, smukke piger :lys:

I var elsket til det sidste :hjerte::hjerte:

Åh hvor jeg føler med dig :ked:
:lys::lys:

:lys: :lys:

:kram:

:sørger: Feline og Perle

:lys::lys:

Sov godt og god rejse smukke misser :ked:
:lys:
Mvh
Yvonne

[ATTACH=CONFIG]79180[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79180[/ATTACH]

:sørger: I to misse-piger

:lys: til rejsen, hils mine venner på den anden side

:kram: Tine, jeg er sikker på Feline og Perle er dig taknemmelig for at de fik lov at følges ad

Det gør mig ondt. Sov sødt skønne piger.

:kram:

Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

Kæmpeknus til dig :kram:

:lys: :lys:

Farvel, Feline og Perle. Intet skal skille jer to smukke og dejlige katte ad. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

-kramer

God rejse misser :rip:

:kram:

:lys: God rejse Feline og Perle :lys:

Åååhh hvor må det være svært , at få aflivet 2 på samme dag,-:ked: men helt sikkert bedst for begge katte. Mange tanker fra Cats og Conni