Et sidste farvel til Feline og Perle

:kram:

:lys::lys:

:kram:

du er en virkelig fantastisk katteejer at du kan træffe en så hjerteknusende beslutning

:sørger: smukke piger

:kram:

:kram:

Tine, for pokker - det gør mig så ondt at høre :ked:

Jeg vidste ikke, det stod SÅ slemt til med pigerne, men jeg er sikker på, du gjorde ret i at lade dem følges ad :trøste:

:kram: til dig og din datter - og til Shrek og Zuma. De har i det mindste hinanden.

Åhhhh, nej, hvor det en trist update at læse… og hvor gør det mig ondt

Et :lys: for dine smukke piger så de kan finde vejen frem

… og et kram til dig

Tak Ingrid - det gik også pludselig stærkt med Feline. Jeg orkede ikke at fortælle det da jeg mødte dig i Bilka den anden dag.

knus Tine

[QUOTE=galath;1079502]Tine, for pokker - det gør mig så ondt at høre :ked:

Jeg vidste ikke, det stod SÅ slemt til med pigerne, men jeg er sikker på, du gjorde ret i at lade dem følges ad :trøste:

:kram: til dig og din datter - og til Shrek og Zuma. De har i det mindste hinanden.[/QUOTE]

Tak - nu er der gået et par dage og jeg er selvfølgelig stadig rigtig ked af det. Men jeg er faktisk rigtig glad for min beslutning om at lade Perle og Feline følges over regnbuebroen. Perle ville have sørget voldsomt over Feline… bare de gange Feline har været indlagt det sidste stykke tid har Perle hver gang været meget urolig og ledt efter hende. Jeg havde haft et problem hvis det f.eks havde været Feline og Zuma der skulle aflives, så havde jeg stået tilbage med en dreng og en pige, der absolut ikke kan lege sammen. Men ja det er hårdt at miste to katte på en gang. Her er meget stille, og Feline savner jeg meget om aftenen, hun var nemlig min tv-hygge mis. Og Perle’s meget snakken med sin høje stemme mangler så sandlig også. Zuma kan ikke helt forstå hvad der sker… Shrek ser som sædvanlig ikke ud til at have opdaget der er sket noget, bare der er mad i madskålen.