Et sjældent syn

Figaro har lagt sig ved Zilaz, det er første og eneste gang jeg har set Zilaz og Figaro sove sammen.

Aw, ren hygge og idyl. -wehuu

Hvor sødt -love

Det er dejligt når ens dyr finder sammen, det er nok ikke sidste gang at de gør det -thumbs

Åhh hvor dejligt at se -forelsket

Ja det er rigtig dejlig når de kan finde ud af at hygge sammen. Hvor er de søde. -wehuu Tak fordi du delte det med mig -thumbs

Hvor er de da skønne de to-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu og hvor klæder de hinanden,-forelsket-forelsket-forelsket

Dejligt, de vil begge 2 ligge på tæppet -wehuu -wehuu

Nårh hvor er de søde :slight_smile:

-love sikke da et skønt billede…-love

Hvor sødt
Hilsen Lisbeth

Eiii, hvor er det bare dejligt når dette sker:)

Hvor er de søde :slight_smile:

Åh hvor skønt. Ren rå hygge.

Jeg bliver altid så glad indeni når jeg ser sådanne billeder. Hvor er de søde sammen. Figaro ser ud til at være vokset godt, må vi ikke se et billede af ham i hel figur. han er sådan en smuk dreng.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;63602]Jeg bliver altid så glad indeni når jeg ser sådanne billeder. Hvor er de søde sammen. Figaro ser ud til at være vokset godt, må vi ikke se et billede af ham i hel figur. han er sådan en smuk dreng.
Knus Elin[/quote]

Ja han er smuk, og når jeg får et billede af ham i hel figur kommer det på, men han er en krudtugle og ikke nem at tage billeder af.

De er rigtig søde sammen. Men det er også typisk, at de begge skal ligge på tæppet - katte er bare så dejligt magelige -forelsket

Skønt billed:D

Det ville glæde mig at kunne vise sådan et billed frem herfra.Det ser jeg frem til -jegkrydser:)

[quote=Gitte E;63781]Skønt billed:D

Det ville glæde mig at kunne vise sådan et billed frem herfra.Det ser jeg frem til -jegkrydser:)[/quote]

Har du prøvet med et varmt hyggenyggetæppe i sofaen :stuck_out_tongue:

Jeg krydser med -jegkrydser - for det er så hyggeligt, når kattene putter sammen -forelsket

-wehuu Skønt billede-wehuu

Hvor ser det dejligt ud.
Mange hilsner
Mona