Et skilt mere til samlingen

Vi har haft en dejlig dag på Roskilde dyrskue :D…men hold da op en masse mennesker der var… vi fik et metalskilt mere med hjem til samlingen :thumbup:
Jeg elsker bare de skilte :smiley:
En limegrøn gris kom også med hjem :tihi:…og en masse planter :smiley:

Det skilt er SÅ fedt.:thumbup: Har set det flere steder, og jeg vil også gerne ha’ et til min havelåge. Men har overvejet selv at lave et, for så kan jeg male små siatalere på. :tihi:

[QUOTE=Diana F;1080109]Det skilt er SÅ fedt.:thumbup: Har set det flere steder, og jeg vil også gerne ha’ et til min havelåge. Men har overvejet selv at lave et, for så kan jeg male små siatalere på. :tihi:[/QUOTE

Ja, jeg har længe ledt efter det og så det så i dag :smiley:

Det var da en god ide at lave et selv…og så få de katte på som passer til jeg…jeg ville også gerne have maine cooner på mit…men det dur jeg vist ikke til at male :tihi:

Altså, i er da nogle tosser, i 2! :smiley:

Det er ganske simpelt! I smider da bare et klistermærke på af jeres egen slags kat, og giver det en gang lak henover, så det kan holde hvis det skal hænge udenfor! :høhø: :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Ravn;1080136]Altså, i er da nogle tosser, i 2! :smiley:

Det er ganske simpelt! I smider da bare et klistermærke på af jeres egen slags kat, og giver det en gang lak henover, så det kan holde hvis det skal hænge udenfor! :høhø: :p[/QUOTE]

Hvor er du smart :thumbup:
Det havde jeg da slet ikke tænkt på…nu må jeg se om jeg kan finde sådan et klistermærke :smiley:
Man må kunne købe et med maine coon, måske de der til at sætte på ruderne i bilen :lys-ide:

[QUOTE=Coon Danica;1080139]Hvor er du smart :thumbup:
Det havde jeg da slet ikke tænkt på…nu må jeg se om jeg kan finde sådan et klistermærke :smiley:
Man må kunne købe et med maine coon, måske de der til at sætte på ruderne i bilen :lys-ide:[/QUOTE]

Jeg er nemlig totalt kreativ. :wink:
Og dét var da helt klart en perfekt idé, de klistermærker er jo skabt til at holde til vind og vejr!

:inlove:

Sikke da et herligt skilt - og polkagrisen er jeg vild med.