Et sted at oprette hjemmeside?!

Hej alle…
Jeg håber at nogen af jer skarpe hovedet kan hjælpe mig.

Jeg vil rigtig rigtig gerne oprette en hjemmeside til mine tegninger, malerier og alt det gak og gøjl jeg går og laver. Men jeg aner intet om det…
Jeg har kigget lidt på one.com, da det ser ud som om, man ikke behøver at kode det hele fra bunden selv. Dette er klart at foretrække da jeg ikke aner hvordan man koder…

Er der mon nogen af jer skarpe hoveder, som har et godt forslag til mig? Hvor jeg kan oprette en side uden det er med kodning??
Kan allerede sige nu, at 1-2-3 hjemmesider ikke lige er mig… .jeg synes alle deres sider ligner hinanden og jeg er ude efter et lidt mere professionelt udseene :wink:
Og så siger den kloge nu “Jamen hvorfor får du så ikke en professionel til at lave den for dig?!” Det gør jeg ikke, af den simple grund, at jeg gerne vil have fingrene begravet i det selv, og fordi jeg ikke har råd til en prof :wink:

Håber rigtig meget at en af jer kan hjælpe… så ville jeg blive enormt glad!

Min side www.mainecoonkat.dk er en gominisite, og den er jeg faktisk godt tilfreds med.
Den kan opsættes på mange flere måder med menu i top eller side, dropdown menu osv.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1053491]Min side www.mainecoonkat.dk er en gominisite, og den er jeg faktisk godt tilfreds med.
Den kan opsættes på mange flere måder med menu i top eller side, dropdown menu osv.[/QUOTE]

hvad betyder gominisite?

www.gominisite.dk er dem, der udbyder siden.

Jeg har alt gennem one.com og er rigtig glad for det. - Super billigt og virker fint. :slight_smile:
Du ved det nok allerede, men husk du skal købe domæne når det er via one.com.

Min hjemmeside har jeg ved Bricksite.com
Det koster 45 kr. om året at have den (domænet) og ellers køber man bare de ekstra sider man vil (engangsbeløb)
Det synes jeg er rigtig nemt

Min er lavet på en skabelon derinde - kig evt. cani-felici.dk

Kom i gang med SimpleSite på 123’s hjemmeside skal du ikke kode noget,- den er let ! Cats og Conni

123 hjemmesider bliver - no offence - lynhurtigt super meget røvsyge :S de ligner ALLE hinanden og er intet “særligt” :S

overvej Weebly.com - det koster gratis og kan individualiseres temmelig meget :slight_smile:

Vores er også lavet hos bricksite.com - det kan kun anbefales :slight_smile:

Klik på mit signaturbillede for at se vores hjemmeside.

Min er også lavet hos Bricksite - der er mange forskellige skabeloner og det er let at arbejde med :slight_smile:

umiddelbart ser det ud som om jeg lige skal lure videre på bricksite…

Jeg er også enig med Pia B… jeg må indrømme, at jeg synes 123 ligner hinanden alle sammen… Det er ikke umiddelbart det jeg søger efter.

Men tak for jeres forslag… jeg kigger lige nærmere på dem :slight_smile:
Kunne være ret godt at få sådan en hjemmeside op snart :slight_smile:

Eller også lav en hos Aquia på http://www.drupalgardens.com/

Bruger selv Drupal til mine sider, det er supernemt og der er en gazzilion skins som er supernemme at installere og rette til hvis man ikke kan lide den standard de kommer i.

Og det er kun fantasien som sætter grænsen http://sampler.drupalgardens.com/

Min er hos web10 og der skal du heller ikke kode selv :slight_smile: det er nemt og overkommeligt økonomisk.

Jeg bruger one.com. Det er relativt let men deres support er ELENDIG!
Jeg er lidt træt af at jeg skiftede til dem, også selvom det bare var en 123 hjemmeside jeg havde før.

Jeg bruger også one. Jeg har været Super tilfreds med den danske support (dagtimerne) men den 24/7 på engelsk er de altså nogle gange nogen dummernikker, der ikke ved hvad de laver :wink: Kan de ikke hjælpe mig plejer jeg bare at vente til dagen efter, og få det løst af den danske :høhø:

www.eife.dk
www.europeklubben.dk/
www.sabatinis.dk
www.dkmisswonder.dk/

er alle lavet i one, via deres online hjemmesideprogram :slight_smile:

I øvrigt en af de ting jeg godt kan lide ved one (kan sikkert også fås mange andre steder) er at det er online og jeg derfor kan logge på og ændre på min hjemmeside på mange forskellige computere.

Det kan man også hos Bricksite :slight_smile:

Jeg har min hjemmeside hos Bricksite og den er så hostet hos One (bare for at være anderledes ;)) og jeg må indrømme, at jeg er ikke imponeret over One’s support i forhold til f.eks. min tidligere udbyder. Det kan godt være, den hedder 24/7, men man skal være tålmodig, for jeg får som regel først et svar efter 10-12 timer, hvor min gamle udbyder svarede inden for en time i døgnets vågne timer. Jeg har ikke kigget efter, om den skulle forestille at være engelsk eller dansk - jeg beder bare om support direkte fra hjemmesiden og forventer, at nogen så svarer. Det gør de også - og pænt og venligt og effektivt, når det kommer. Men man skal bare vente…

Mette - Altså det jeg snakker om er deres chat support hvor man kan logge på og få svar døgnet rundt? Altså svar indenfor et par minutter, og ikke timer? :slight_smile:

Ja, jeg snakker også om deres såkaldte online support (om de kalder den chat eller ej, ved jeg ikke, for så tit bruger jeg den heller ikke), hvor man kan logge på og få svar - efter 10 timer. Heldigvis har jeg indtil videre ikke haft akutte spørgsmål til dem, men specielt god service vil jeg ikke kalde det.

Min erfaring med den såkaldte online chat er med både den danske og den udenlandske simpelthen elendig.
Jeg er ikke nørd, hvorfor jeg bruger deres skabeloner. Det knudrer imidlertid også lidt ind imellem, og så er det altså hamrende irriterende at skulle vente til dagen efter inden man pr MAIL får et svar man alligevel ikke helt forstår, fordi det beskrevne ikke svarer til det der er på skærmen. Den såkaldte online support chat har jeg haft held af at komme på tre gange. De to af gangene løste det mit problem, den tredie gang blev jeg mere eller mindre antaget som værende analfabet :tihi:
Så jeg kan med bedste vilje ikke sige den er god :slight_smile:

Nej, jeg er også én gang støt på en nedladende idiot derinde… Jeg har dog nok brugt deres chat de første 40-50 gange til at løse problemer (har jo 3 forskellige hjemmesider, udover min egen, som jeg står for), hvis ikke mere, og jeg har generelt ingen problemer med dem. De gør deres bedste for at løse mit problem, og det bliver absolut løst de fleste gange inden for 30 mins samtale. Nogle gange kan jeg så gennemskue at de “engelske” (som jo formodentligt er indiske eller lign.) ikke heeelt ved hvad de taler om, eller de har ikke kunnet løse mit problem, så derfor logger jeg på dagen efter og fanger de danske - og får så typisk et bedre svar. Det er ikke altid det jeg vil kan lade sig gøre alligevel, men oftest kan de finde en bedre løsning til mig.