Et sted at oprette hjemmeside?!

Nu ved jeg ikke hvilken computer du har. Men jeg vil lige pippe, at hvis man bruger andet end windows man skal undersøge, om det kontrolpanel og den “sidebygger” udbyderen bruger, overhovedet virker med det system man har. One.com, f.eks, har et system jeg som Macbruger slet ikke kan komme ind på (med mindre de har lavet det om for nylig, selvfølgelig).

Jeg pusler engang imellem med tanken at flytte til dem her: http://machighway.com Men indtil videre har jeg ikke orket bøvlet :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1054053]Jeg bruger også one. Jeg har været Super tilfreds med den danske support (dagtimerne) men den 24/7 på engelsk er de altså nogle gange nogen dummernikker, der ikke ved hvad de laver :wink: Kan de ikke hjælpe mig plejer jeg bare at vente til dagen efter, og få det løst af den danske :høhø:

www.eife.dk
www.europeklubben.dk/
www.sabatinis.dk
www.dkmisswonder.dk/

er alle lavet i one, via deres online hjemmesideprogram :slight_smile:

I øvrigt en af de ting jeg godt kan lide ved one (kan sikkert også fås mange andre steder) er at det er online og jeg derfor kan logge på og ændre på min hjemmeside på mange forskellige computere.[/QUOTE]

Det er nok også en af de ting jeg leder efter ved en hjemmeside… så jeg bare kan logge på og tilføje billeder til mit galleri hver gang jeg har tegnet… Rette tekst og sådan noget skal heller ikke være alt for svært.