Et tip: billig kød til kattene(meget forskelligt) :D

Nu har jeg forsøgt at bestille herfra og det er vbilligt og er pakket på en måde så det stadig er stivfrossen når man modtager det.
De har en del interessant f.eks: oksehjerte, kylling mix(en hel høne/hane der er hakket), kaninmix, dag gamle kyller og en rigtig fed ting: hakker høne eller hane halse der er hakket :smiley: Sidste har jeg ikke prøvet endnu men ideen er god. Deres høne og hane halse er desværre ret store (2 stk på et kg)
Glemte helt: kvaliteten ser fin ud deres oksehjerte i tern er fint rødt ikke primært hvidt, som man jo kunne have frygtet)
Håber tippet kan hjælpe nogle af jer der fodre med eller supplere med kød

glemte helt at skrive at de levere i “pølser” eller vakuum indpakning så fylder intet i fryseren :slight_smile:

Gid jeg havde en større fryser det lyder virkelig smart :smiley:

så køb da en større den er HURTIGT tjent hjem:) Er f.eks flere MÅNEDER siden jeg gav fuld pris på pålæg da jeg hamstre hvergang der er “se dato” ting. Smider det i fryser kan det jo holde længe deri :slight_smile: Desuden er det jo “altid” billigere at købe f.eks 3x kød end en enkelt pakke. Min skabs fryser havde hurtigt tjent sig selv hjem :slight_smile:

Har du fået kyller derfra? Og i så fald er de så frosset i en klump eller kan man nøjes med at tage 1-2 fra til optøning af gangen? :slight_smile:

Hvis du skal have nogle kyller til Bamdutten, kan du få dem på søndag. Jeg skal have med til to andre

har fået 24 stk pose hjem de er løs frosset. skal lige høre hvor dan de 10 kg er pakket og hvad de vejer

Vi har desværre ikke plads i fryseren lige nu :frowning:

mit bud er at de vejer 10 kg :ups: :tihi:

undskyld :ups:

fylder :stuck_out_tongue:

Mht til fyld, så kan jeg oplyse at jeg har købt en kummefryser på 103 l, heri kan der ligge 50kg

Uh de der små behov pakker lyder til at være en god ide, tror jeg vil prøve at bestille derfra næste gang vi skal have nyt kød hjem til Tjalfe.

ja er ikke meget ekstra det koster at købe dem i små pakninger:)

Hvad er fragten?

Helt enig, det er ikke indkøbsprisen som er problemet, men pladsen til den :slight_smile:
Men overvejer lidt om jeg skulle høre min svigermor om jeg kunne låne lidt plads i hendes, for ville rigtig gerne supplere kattenes mad med noget frisk kød…

12½ euro per 28 kg.
5% rabat ved 100euro
10% rabat ved 200 euro

har kigget lidt på siden men men men den er kun på tysk…!

translate.google.com plot adressen ind så laver den en udemærket oversættelse til at forstå det(men brug den ikke til at lave tysk afleveringer hehe).
bemærk desuden udvalg ændre sig efter hvad han aktuelt har på lager og han sender kun mandag og tirsdag(og penge skal overføres).
Ellers send mig en pm med hvilke dyrearter du er int i så kan jeg hjælpe dig igennem tysk junglen.