Et uimodståeligt tilbud - se selv!

Ja som overskriften siger fik jeg i går et ret uimodståeligt tilbud.

Jeg har siden valget om at blive opdrætter blev taget ventet på en hvid pige fra en veninde der opdrætter.

der var desværre ikke gevinst i det sidste kuld og en ny killing har lange udsigter, nu vil skæbnen så at en af hendes hvide avlspiger ikke kan med hendes først tilkomne avlspige og jeg er blevet tilbudt at være ophøjet slave for denne hvide skønhed!
Et tilbud jeg bare ikke kunne sige nej til da Ice har hærget i mit hoved siden jeg så hende første gang på udstillingen i nyborg i Januar.

her er hun så DK Rimturser’s X Ice Thistle Hills, billederne er venligst udlånt af nuværende ejer!!

nu kan jeg kun få lavet vores stue hurtigt nok så skønheden kan flytte ind, men jeg skal da besøge hende på lørdag -forelsket

uha den slag tilbud fårman ikke hver dag :smiley: :smiley:

Kan godt forstå du får travlt nu, hun er vidunderlig -love -love

Hvor er hun bare skøn -forelsket -love -forelsket

Kan godt forstå at det ikke kan gå hurtigt nok med at få hende hjem

Hun er bare sååå skøn, og jeg er virkelig glad for hendes nuværende ejer mener jeg kan gi hende det hjem hun fortjener :slight_smile:
havde jeg sagt nej var hun blevet lukket og det ville virkelig ha været spild af en alt for lækker kat -forelsket

stue projektet skulle meget gerne stå færdig midt i uge 30 så jeg -jegkrydser -jegkrydser for der ikke dukker nogett uventet op

Mange tak Majbritt…

Nej det kan faktisk kun gå for langsomt -uh

Hun er godt nok også flot, hold da op -forelsket -forelsket -forelsket

Tillykke med skønheden -love

mange tak, hun er nemlig rigtig smuk.

Jeg havde jo ellers svoret jeg skulle ha alle mine avlskatte fra killing, men lige præcis hende her kan jeg godt gøre en undtagelse med.

hun er simpelthen så kærlig og hengiven man bare ikke kan andet end at elske hende -forelsket

Hvor er hun skøn -love -love
Og katte fra Belinda går man aldrig galt i byen med -thumbs
Stort tillykke med smukke pigen -love -love

-what sikke en skønhed.

Jeg ville heller ikke kunne modstå sådan et tilbud. :stuck_out_tongue:

Hvor er hun smuk -love Det er heller ike sikkert jeg kunne have modstået sådan et tilbud -hæhæ

Tillykke med hende Susanne -kramer

Mange tak :smiley:

det var jo ike meningen jeg skulle ha haft hvid kat nu… meen -engel

ihh hvor jeg glæder mig til at skulle afsted på kattenus på lørdag!!

STORT TILLYKKE… Hun er noget af det smukkeste -love -love

Ih altså endnu en hvid trold -forelsket Hvor er hun smuk - stort tillykke med hende

MVH
Gitte

Åhhh STORT tillykke!!!

Det er dælme ikke hver dag man får tilbudt en skønhed… -forelsket

Mange kærlige kram fra en der selv er i samme situaation, men heldigvis kun ventede få dage [bigloony]

Uha - hun er da helt til at få hjertebanken over. Jeg kan godt forstå, at du slet ikke kunne sige net til tilbudet -forelsket

Jeg var ude og besøge smuksakken i går, og allerede der var hun vidst ret afklaret om at skulle med migt hjem, flere gange krøb hun helt ned i min taske… Se her kan jeg da godt lige være -hæhæ

Det var bare så dejligt at se hende igen, det er længe siden sidst! og nu glæder jeg mig bestemt ikke mindre til at får hende hjem om 3 ugers til, hvis vi er klar til det bygge mæssigt set!

Til lykke med hende [oregonian_bear9.gif]

Hold da op hun er lækker… -forelsket -forelsket -forelsket
STORT TILLYKKE med hende -thumbs

Mange tak for de rosende ord om min nye pige -forelsket