Et umage par

Ville lige vise de billeder jeg nuppede for 2 minuter siden. :hjerte:

Et spørgsmål vi får fra mange er netop hvordan vi dog tør have små killinger sammen med en muskelhund. Her kan I se hvorfor :love2:

MVH
Gitte

Ååååååååååårh :hjerte: :hjerte: Mage til SKØNT par, skal man vist lede længe efter. Suk! :smelter:

Alle ved jo at muskelhunde er sindsyge dræbermaskiner med psykopat adfærd :wink: (eller så er ejeren, til dem der går amok :tihi:)

De to er bare skide gode venner :slight_smile: Elsker kontrasten i de billeder :slight_smile:

Ja og Eva elsker bare katte og killinger. Det første hun kigger efter når hun kommer ind er om killingerne er der

MVH
Gitte

Gitte jeg har et lign problem når jeg går tur med den hund mine forældre lige har fået, hun er en 5 år gammel rottweiler, folk har en tendens til at gå LANGT udenom mig :S Hun er ligesom din hun glad for katte, og hun elsker børn :slight_smile: Sådan er det at være en ung mand med en “dræber” hund ^^

uh ja, de er jo frygtelig farlige, tænk hvis de logre end ihjel gg

MVH
Gitte

Uha, hvor er Eva en farlig dame. :besvimer: Hun er jo ved at flænse lille Hannibal. :cool2: Herhjemme går kattene også sammen med mine forældres Schæfer, som jo heller ikke har det bedste ry - og nøj, hvor kan de hygge sig. Både Nokki og Nimbus bliver vasket i hoved og røv + bliver leget med.

Nokki kommer i øvrigt fra et opdræt med en lalleglad Boxer, så for mig er det kun en fordel at kattene og killingerne er vant til hunde - muskelhund eller ej. :ok:

Dejlige fotos!!!

Eva… :lol::lol:

Næsten lige så sjovt, som den Sankt Bernhard, som hed Ulla

Det er da sødt. :hjerte:

:smelter::smelter::smelter:

Hvor jeg dog kommer til at tænke tilbage til Ziggi 1 hjemme hos mine forældre-
Hun var en omplacerings hund på 2½ da hendes tidligere ejer skulle flytte til afrika . Super jagt hund og familie hund den smukkeste Weimeraner.
Men mine forældre fik at vide at hvis de havde katte , så var de døde . Da hun ville dræbe dem.:rip:
Et halv år efter kom den tidligere ejer for lige at se til Ziggi . Der lå hun med 3 katte i den store kurv . Og han udbrød HVAD HAR I GJORT VED MIN JAGT HUND. :uha:
Min fars tørre komentar på det , ikke andet end at det er vores hund nu og hun har ingen problemer med katte og er stadigvæk en super jagthund.:høhø::høhø::høhø:

Dejlige billeder!!

[QUOTE=DK Sugieh;688833]Alle ved jo at muskelhunde er sindsyge dræbermaskiner med psykopat adfærd :wink: (eller så er ejeren, til dem der går amok :tihi:)

[/QUOTE]

Derudover er jeg enig med ovenstående, jeg mener at det er prægningen/opdragelse af de såkaldte “psykopathunde” der går galt…

:inlove: sikke nogle lækre dyr :hjerte:

:smelter::smelter::smelter:

Åhhhhhhhhhhhhh - den stooooore, faaaaarlige dræberhund:inlove:

Jeg tror OGSÅ det er ydre påvirkninger der gør hundene farlige. Kender flere MEGET farlige hunde, som er knus elskelige og helt vidunderlige… Og åbenbart også skønne kattesittere:inlove: