Europ´ællingerne 2017

Nå men vi havde jo et par hunkatte på romantisk visit i Finland, og det projekt lykkedes da i den grad! Tidligt imorges ml. 01-05 skiftedes Vega og hendes datter Dollie til at føde killinger. Det blev til ialt 5 Dollie børn og 6 Vega børn. Køn kendes ikke - jeg har ikke checket. Farver: En lillebitte helt gnistrende sort pige - den eneste jeg har kigget lidt på. 3 sort smoke. 1 sort spottet og jeg tror en sort sølv spottet. 1 blå(tortie?) klassisk tabby og 4 brun(tortie) klassisk tabby - køn ikke checket, men hvis der er piger er de med sikkerhed tortie.
Her har vi lige fået skiftet underlag for natten og Vega kom først og lagde sig til rette :slight_smile: Der spises og soves og mosles lidt. Alle virker veltilpasse, jeg håber det fortsætter :slight_smile:

//youtu.be/9UqwlJMAjU0

Stort Tillykke :hjerte: Hvor er de skønne :wehuu:

Godt der kun er en blå, så er chancerne for at jeg forelsker mig igen ikke så stor :wehuu:

Dobbelt post :frowning:

Super dejlig video! :inlove: Tillykke med dem! Fedt at Visit Finland var sådan en succes :smiley:

Er der noget mere livsbekræftende end en smilende hunkat med hendes killinger? :hjerte:

Tillykke med ellevelingerne glæder mig til at se masser af billeder af dem :slight_smile:

Er noget mere livsbekræftende end en smilende hunkat med hendes killinger? :hjerte:

Tillykke med ellevelingerne glæder mig til at se masser af billeder af dem :slight_smile:

Det må være “en smilende hunkat med killinger”, for hendes er det ikke. I hvert fald ikke alle 11 :høhø:

Jeg håber, Vega fik lidt hjælp til at klare fælleskuldet på et tidspunkt :slight_smile:

[QUOTE=galath;1310700]Det må være “en smilende hunkat med killinger”, for hendes er det ikke. I hvert fald ikke alle 11 :høhø:

Jeg håber, Vega fik lidt hjælp til at klare fælleskuldet på et tidspunkt :)[/QUOTE]

Vissevasse Ingrid, vi ved alle at europe er gode fødemaskiner, et kuld på 11 er da ingenting … eller nowe :thumbup:

Sikken et mylder :hjerte: - stort tillykke :flag: med dem. :thumbup:

Mine tanker er at når man har en basis beholdning på max 4-6 katte så får man stress at tænke på dit hjem om 5 uger :smiley:
Tillykke med dem alle sammen :smiley: :flag:

Tillykke med dem alle

De er stort set konstant 2 mødre på pletten :slight_smile: Men engang imellem skal man jo strække ben, og så er det nemmere at få lidt overblik :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1310708]Mine tanker er at når man har en basis beholdning på max 4-6 katte så får man stress at tænke på dit hjem om 5 uger :smiley:
[/QUOTE]
Whaaat - bare fordi vi har 9 bimsekillinger og 11 europ´ællinger :rolleyes: Du kan godt tro jeg er glad for opfindelsen af Google spreadsheets, for der bliver holdt meget nøje styr på fødselsdatoer, vaccinationer, ormekure osv :slight_smile: De første 4 er vaccineret for 3 uger siden. Dyrlægen var forbi idag for at vaccinere endnu 2 og chippe de første 4. Om en uge vaccineres de næste 3 - og så fremdeles indtil han har overtaget hovedparten af min pensionsopsparing :slight_smile: I mellemtiden har vi det herreskægt med store og små katte :slight_smile:
VH
Susanne

Tillykke med alle 11 skønne små killinger :hjerte:

Hvor er det bare en dejlig video. :wehuu:
Stort tillykke med de fine killinger. :flag:

Hov jeg opdager det først nu
Tillykke med de dejlige killinger :hjertehop: