Europé hygge

Sådan en hyggelig lørdag aften fik småtlingerne rigtig foldet sig ud. Casper har kammerater på besøg, og en af dem er overnattende. Alt det sengetøj i sofaen synes de små rigtig er morsomt at lege i…

Athea er enig med de små i et sengetøjet skal udnyttes, og en lille tår kan man da også få

Og tumle med Mor kan man også… Her er det Haley der får sig en tur

Morgan og Reid, der har fået øje på en drillepind

Og den vil Reid såå gerne nå

Og her Jason der bruger Morgan som støtte til at nå liiige lidt højere efter den der drillepind

Lidt enkelt billeder fik jeg også taget undervejs. Her er et af Haley

Og Morgan

Og Reid

Elle, der sidder så fint

Jason synes hellere jeg skal give ham lidt opmærksomhed :hjerte:

Så det jeg gjorde jeg så… :inlove: og det blev slut på denne omgang billeder

Det er godt drengene er snuppet - Jason ser sååååå sød ud :inlove: :hjerte:
Haley er godt nok også en smukkert :inlove:

ja det er de andre jo også - men de to altså :besvimer: :inlove:

Sikke en fest i har haft nu i “nat” :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: De har i hvert fald hygget sig :smiley:

De er godt nok dejlige :wehuu:

Hvor er de skønne allesammen - både mor og børn :love2::love2::love2:

Man kan ikke forstå, at der kan være ballade i de killinger med de små englefjæs, de sætter op - de ser så totalt uskyldige ud :høhø:

[QUOTE=PiaB;846794]Det er godt drengene er snuppet - Jason ser sååååå sød ud :inlove: :hjerte:
Haley er godt nok også en smukkert :inlove:

ja det er de andre jo også - men de to altså :besvimer: :inlove:[/QUOTE]

Ja, så slipper du for at Unni plager :stuck_out_tongue:

Og tak, Jason er jeg også helt vildt med… Og Haley bliver ikke for ingenting kaldt Princess :tihi:

Det har de i hvert… Det har bare været sååå sjaw :høhø: Jeg tror Caspers kammerat er glad for at de stadig kommer i kravlegården om natten :tihi:

Tak! :smiley:

[QUOTE=Eva;846805]Hvor er de skønne allesammen - både mor og børn :love2::love2::love2:

Man kan ikke forstå, at der kan være ballade i de killinger med de små englefjæs, de sætter op - de ser så totalt uskyldige ud :høhø:[/QUOTE]

Mange tak… Nej, når de så kommer og slikker en på næsen eller nusser en i øret, så kan man heller ikke andet end at smelte…

Og så lige et mere af Jason, der ligger og bobler…

Hvis jeg havde sådan en bande i huset tror jeg virkelig ikke at jeg ville forlade hjemmet før at de var solgt… Jamen altså!!!
Jeg ved ikke hvordan de gør det… Det må være en indbygget Europé-ting… Men den mængde nuttethed sådan en killing kan opbygge!!! jeg DØR!! Hvor er de bare søde! :inlove: :inlove: :inlove:

Hold OP hvor er de altså smukke!!!

Det er sørme godt jeg knap nok har fået øjne…

De er da bare dejlige alle sammen.

[QUOTE=Henriette;846856]Det er sørme godt jeg knap nok har fået øjne…

De er da bare dejlige alle sammen.[/QUOTE]

Du … siger ikke at du er stået OP… vel? for så er det da vist godt nok ved at være sengetid… hvis folk sådan begynder at stå op igen :lol:

Dejlige billeder. For sådan nogle størrelse er alt nyt og anderledes en anledning til leg. :smiley:

Ih hvor er de bare skønne Eva <3

:wehuu: :wehuu: :wehuu: jeg er forelsket :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Når jeg ser Athea sammen med killingerne, får jeg altid en fornemmelse af, at hun virkelig NYDER at være mor. At hun hviler i sig selv og har helt styr på, hvordan hun skal tackle sådan en sæk lopper og ballademagere. Både når de vil slås, og når de vil pusles om. Hun er altså skøn :hjerte:

Og må derfor naturligvis også få bedårende afkom :hjerte: :høhø:

De ser super søde ud. :smiley:

Det er da godt nok nogen af de sødeste små misseunger jeg længe har set:hjerte::hjerte:
Knus Ellin

Skønne babyer og skønne billeder :slight_smile:

[QUOTE=Barky;846841]Hvis jeg havde sådan en bande i huset tror jeg virkelig ikke at jeg ville forlade hjemmet før at de var solgt… Jamen altså!!!
Jeg ved ikke hvordan de gør det… Det må være en indbygget Europé-ting… Men den mængde nuttethed sådan en killing kan opbygge!!! jeg DØR!! Hvor er de bare søde! :inlove: :inlove: :inlove:[/QUOTE]

Hehe, det er også svært. Man bliver ofte lige bremset i hvad man har gang i, eller nænner ikke at flytte sig, for så vækker man dem :høhø:
Og mange tak :smiley:

Tak! :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;846856]Det er sørme godt jeg knap nok har fået øjne…

De er da bare dejlige alle sammen.[/QUOTE]

Hehe, hver sin fordel :stuck_out_tongue:

Jo jo, Henriette skal jo til Fuglebjerg, så står man op inden vi andre er gået i seng :høhø:

Tak, og ja, det er det helt sikkert :slight_smile:

Tak :smiley:

[QUOTE=Kattetøsen-too;846875]

:wehuu: :wehuu: :wehuu: jeg er forelsket :wehuu: :wehuu: :wehuu:[/QUOTE]

Han er også bare en blid og dejlig dreng :slight_smile:

[QUOTE=galath;846877]Når jeg ser Athea sammen med killingerne, får jeg altid en fornemmelse af, at hun virkelig NYDER at være mor. At hun hviler i sig selv og har helt styr på, hvordan hun skal tackle sådan en sæk lopper og ballademagere. Både når de vil slås, og når de vil pusles om. Hun er altså skøn :hjerte:

Og må derfor naturligvis også få bedårende afkom :hjerte: :høhø:[/QUOTE]

Sjovt det skinner igennem, for det er helt sådan det er. Hun er bare fuldstændig i sit es når hun har killinger og trives virkelig med det :slight_smile: Og har en super kondition imens også. Hun tog faktisk 200 gram på fra killingerne blev født og til de var tre uger, og det var bestemt ikke fordi killingerne ikke var nogle små propper :tihi:
Mange tak! :smiley:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Leopolds mor;846890]Det er da godt nok nogen af de sødeste små misseunger jeg længe har set:hjerte::hjerte:
Knus Ellin[/QUOTE]

Mange tak :smiley:

Tak :slight_smile: