Européer kan også ligge i bunke

I hvert fald lidt…

Vi starter sådan her

Så bliver det til det her, og det går også ganske godt

Problemet er når der så skal være tre…

For så vælter kurven nemlig, og så ender vi med at sidde sådan her i stedet…

Det går vist bare bedre når man ligger alene, her demonstreret af McCoy

Og her Bob, der ligger og spiller lidt op…

Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte ::bebe::bebe:

ååårrhhh altså!

Jeg tør ikke sætte mine fødder i nærheden af Århus før de killinger er solgt og flyttet! :tihi:

Awwwwwww :smelter: Hold kæft hvor ser de bare skønne, frække, sunde og lækre ud altså!

For pokker da, hvor er de bare nuser! :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte: Sikke dejlige billeder

De er lige til at :smelter: over , der bare skønne :hjerte:

Jamen altså… :wehuu:

Åh nej da, man smelter jo helt… suk hvor er de vidunderlige, jeg elsker især de to sølvklumper

MVH
Gitte

McCoy

Ohhhh maaaaan!!!:smelter::smelter::smelter:

Puha nu har jeg kigget på de billeder en del gange. og jeg tror det er RIGTIG HELDIGT at Andrea skal til fødselsdag i Hobro på lørdag - for ellers… havde Bob nok manglet når vi var gået L

Hvor er de altså søøøøøøøøøøde… suk

Jeg SKAL ikke ha’ flere katte lige nu, men altså… uha… suk

Helledusseda, hvor er de bare skønne :inlove:
Men stakkels små fattig-misser, der ikke har en seng, der er stor nok, når man gerne vil ligge i bunke :ked:

Hvor er de herlige. :smiley:

Det er simpelthen det lækreste lækre kuld, du har der :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Man kan jo næsten ikke holde sig oprejst, når man ser på de skønne billeder - hvor er de altså fantastisk bedårende.

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkk:smelter::smelter::smelter:

Hvor er de altså blevet store :uha: Det går så stærkt :surrender1:

Skønne billeder :hjerte:

:smelter:nuuurh! de er godt nok nuser :hjerte:

:engel2:

[QUOTE=PiaB;720473]ååårrhhh altså!

Jeg tør ikke sætte mine fødder i nærheden af Århus før de killinger er solgt og flyttet! :tihi:[/QUOTE]

Haha, det var da en skam…

Tak… Det er de også… Og jeg er sgi spændt på hvor længe den kravlegård kan holde dem inde :tihi:

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Tak, de er nogle små livlige varyler :høhø:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;720494]Åh nej da, man smelter jo helt… suk hvor er de vidunderlige, jeg elsker især de to sølvklumper

MVH
Gitte[/QUOTE]

Hehe, det er også nogle herlige størrelse… Meget forskellige dog :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;720498]McCoy

Ohhhh maaaaan!!!:smelter::smelter::smelter:[/QUOTE]

Hehe, tak

[QUOTE=TrekkieGrrrl;720501]Puha nu har jeg kigget på de billeder en del gange. og jeg tror det er RIGTIG HELDIGT at Andrea skal til fødselsdag i Hobro på lørdag - for ellers… havde Bob nok manglet når vi var gået L

Hvor er de altså søøøøøøøøøøde… suk

Jeg SKAL ikke ha’ flere katte lige nu, men altså… uha… suk[/QUOTE]

Nej nej… Jeg har truet med kropsvisitering, hvis der mangler en… Det havde også gjalt Andrea :høhø:

[QUOTE=Mega;720509]Helledusseda, hvor er de bare skønne :inlove:
Men stakkels små fattig-misser, der ikke har en seng, der er stor nok, når man gerne vil ligge i bunke :ked:[/QUOTE]

Jaah, de er såå små og stakkels, for de kunne da bare vælge en af de andre (store) senge eller huler til rådighed :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Eva;720521]Det er simpelthen det lækreste lækre kuld, du har der :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Man kan jo næsten ikke holde sig oprejst, når man ser på de skønne billeder - hvor er de altså fantastisk bedårende.

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:[/QUOTE]

Hehe, mange tak :slight_smile:

Tak :smiley:

[QUOTE=galath;720605]Hvor er de altså blevet store :uha: Det går så stærkt :surrender1:

Skønne billeder :hjerte:[/QUOTE]

Ja, de vokser helt vildt! Jeg er som nævnt ret spændt på hvor længe den kravlegård kan holde dem inde… De er ikke langt fra at kunne nå kanten når de hopper… :høhø:
Kan godt være at de kan holde aby’er inde til de er 8 uger, men tror altså ikke det gælder for européer :tihi:

Tak :slight_smile:

Hvor er de alså søde :slight_smile:

HA! Dem skal jeg da bare nusse på, på lørdag :tonguenanananana: :tihi:
Jeg er altså stadig mest vild med Bob!
Skønne billeder.