Européer kan også ligge i bunke

:wehuu:

Uha, hvor de bare skønne

Ihhh, glæder mig til lørdag!! Hvor er de bare smukke Eva!!!

Hvor er de dog bare søde og kære og ja alt sammen :slight_smile: Glæder mig til at hilse dem de små ballademagre :slight_smile:

Tak skal du have :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;720667]HA! Dem skal jeg da bare nusse på, på lørdag :tonguenanananana: :tihi:
Jeg er altså stadig mest vild med Bob!
Skønne billeder.[/QUOTE]

Jah, det kan du… Hehe, må indrømme at Bob altså også lidt er sådan en der kryber under huden på en :hjerte:

:slight_smile: Tak

Det gør jeg også :slight_smile: Og tak

Henriette - Tak, ja det skal nok blive hyggeligt :slight_smile:

De er godt nok søde :hjerte::hjerte::hjerte:

Jøsses nogle vanvittige lækre mislinger. Hold da op

Charlotte og Brita - Mange tak :slight_smile:

Jeg beklager meget Eva men jeg kan desværre ikke komme hen til dig den 5. november til katte-nus, da jeg lige pludselig har fået diagnosen kleptomani, og ved den lejlighed vil det jo ikke være særlig smart at komme hen til dig, da du nok vil føle dig ensom bagefter på grund af manglende katte.

OBS: Ironi kan forekomme :stuck_out_tongue:

Må nøjes med at forestille mig en af dine killinger som mine, for hvor er de godt nok fantastisk smukke, og jeg glæder mig til at komme til at nusse med dem. :slight_smile:

Mijv - Som nævnt er det intet problem, jeg har allerede tænkt mig at kropsvisitere jer alle inden I går :engel2:

Og mange tak, det var sødt sagt :slight_smile:

Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte-Jegskalikkehaflerekatte ::bebe::bebe:
og SLET IKKE en vis lille herre århhhhhhhhhhhhhh

Åh de er dejlige, skønne, smukke og bedårende :smelter: :smelter:. Jeg altså ha’ mig en sølv mis igen. :hjerte:

Sugeih - Hvilken lille herre, om jeg må spørge? :tihi:

Milles mor - Mange tak :smiley:

Sugeih - Hvilken lille herre, om jeg må spørge? :tihi:

Milles mor - Mange tak :smiley:

[QUOTE=Eife;722164]Sugeih - Hvilken lille herre, om jeg må spørge? :tihi:

Milles mor - Mange tak :D[/QUOTE]

Hov! Bob er min! Jeg så ham først! L

Eller noget…

:bebe:jegskalikkehaflerekatte… osv…:bebe:

Men for dælen altså… Bob… :savle:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;722168]Hov! Bob er min! Jeg så ham først! L

Eller noget…

:bebe:jegskalikkehaflerekatte… osv…:bebe:

Men for dælen altså… Bob… :savle:[/QUOTE]

Haha, pas nu på jeg ikke tager dig på ordet :smiley:

Ja der er BOB… han er simpelthen bedårende, og bliver garanteret den smukkeste store dreng :slight_smile: Uhhhh

Hvor bliver man bare i godt humør af at se disse skønheder :slight_smile:

Knus Gitte

Nej Manden bli’r tosset… Andrea derimod ville ELSKE at få en Bob… Men 6 katte er vist lige at stramme den… De skal jo osse kunne komme til dyrlæge og sådan uden at vi skal til at sælge indre organer først…

Nuuujjjj, hvor er de bare lækre!!! :love2: :smelter: