Eva K fandt også vejen

Ja, så fandt jeg også vejen herind.
Tak for invitationen Poly. Glæder mig til at se hvordan dette forum/KG er.
Men jeg er jo gammel bruger på det gamle KG, og de fleste ved nu nok allerede hvem jeg er, selvom jeg ikke har været meget på nettet det sidste lange stykke tid. Det er sådan resultatet af at være lidt mere seriøs omkring mit studie.

Men ellers så hedder jeg Eva, og er 23 år. Snart 24. Som tiden dog går, synes det var igår jeg blev 20 år. Jeg bor i lejlighed i Århus med mine tre katte.
Den ældste er Mea, en sort tortie blotched tabby m. hvid, korthåret blandings-dame på 5 år. Hende fik jeg efter 10 års plagerier om at få en kat. -pote
Den næste er hendes datter May, der også er sort tortie blotched tabby med hvid, hun er dog blevet langhåret. Mea’s fødsel af May og hendes tre røde brødre, for snart 3 år siden, står stadig som en af de største oplevelser i mit liv.
Sidst ankomne er Micharlo’s Don Juan, søn af Løvehulens Limousine og Micharlo’s Bombay. En rød non-agouti dreng, der jo selvfølgelig synes tabby, i hans tilfælde blotched tabby. Han blev 9 måneder her i weekenden og er en stor lømmel og bandit på, ifølge vægten, 7½ kg. Han blev anskaffet med henblik på udstilling, som Mea’s afløser. Og vi har da været afsted 3 gange og er endnu ikke kommet hjem med mindre end ex1, men næste gang er han blevet 10 måneder lige 3 dage inden udstillingen, og dermed rykket op i voksen kastrat klassen, så det bliver spændende at se hvordan det går med den øgede konkurrence der :slight_smile:

Udover udstillinger, forsøger jeg også at komme med til så mange af møderne/fordragene, som muligt, i studiekredsen i Randers. De er typisk meget lærige, og altid hyggelige. Kan klart anbefales at dukke op der. Alle er velkomne, og programmet kan findes på http://www.jyrak.dk

Sådan udover kattene, der fylder meget i mit liv, så har jeg mit biologi-studie. Jeg er igang på 2. år, og har netop valgt fag for næste år, bliver spændende. Derudover så rider jeg en 3-4 gange om ugen på en fjordheste blanding, der hedder Freja. En rigtig dejlig dame, som jeg også har inde på hestegalleriet. Vi er netop begyndt at springe, og hun har noget mere talent for det end forventet, så det er skønt. Nu planlægger jeg enten stævne eller jagt til efteråret, især det med at ride en jagt er jeg meget hooket på. Vi skal også springe i aften, det glæder jeg mig til, især fordi en veninde fra biologi studiet, også heste-interesseret, tager med ud og tager billeder.

Men jeg fik da rablet en hulens masse af mig her i de par timer mellem undervisning som jeg lige skulle slå ihjel -sorry Håber I kan holde ud at læse det hele :wink:

stort velkommen til dig

Hej Eva -velkommen

Stort velkommen glad for at se dig her. -weee

Mange tak -hopla

Nu håber jeg bare I måske også kan svare på de spørgsmål jeg stiller i “hjælp til nye brugere?” -argh -blomst

Troldemor - Øh hvad? Havde jeg ikke oprettet indlægget det rigtige sted, eller? -pote

Hejsa og -velkommen

Aaeh - ja, de to knapper sidder rigtig tæt på hinanden kan jeg se, så det er nok det der er sket. Takker -engel

-velkommen til dig Eva. Håber du kommer til at hygge dig rigtig godt herinde -velkommen

Hej Eva og -velkommen dejligt at se dig her -bear

[bigloony] Stort velkommen til dig, Eva.

Hvor er det dejligt også at se dig her. [smilie=hate-tunz.gif]

Velkommen til Kattegale

Hej Eva ;o)

-velkommen dejligt også at se dig herinde…

Osse et stort -velkommen herfra…

Velkommen til dette dejlige forum. Håber du bliver glad for at være her [bigloony]

Hey Eva [bigloony]

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Igen - mange tak for jer alles velkomst -thumbs Er sikker på jeg vil synes om at være herinde [bigloony]

Hej Eva
Også velkommen fra mig -velkommen -kattedans

-velkommen godt du kom med herinde også

-velkommen

Dig havde jeg slet ikke set i mængden Eva… -sorry

-velkommen