Ever Clean White - kan ikke anbefales

Ja, så lige tilbudet på Ever Clean til 80 kr for 10 kg, og så lige deres White variant var deriblandt, og vil lige dele min erfaring med den variant. :slight_smile:

Jeg er normalt glad for Ever Clean, og deres extra strenght (m. eller uden scent) er min favorit. Men deres nye White er spild af penge. Jeg købte 3x6 kg for 100 kr, og er godt nok glad for at jeg ikke gav mere, for det er virkelig dårligt!
Klumperne falder alt for nemt fra hinanden (værre end f.eks. Fakta’s det billige klumpende, som jeg da så langt hellere vil købe!) og er det en stor tissetår, så størkner det slet ikke, men bliver til en blød masse, der sætter sig på grus skovlen!
På plus siden, så støver det så godt som ikke og lugter ikke af grus, men sådan lidt af sæbe?! Tror det måske er det baking soda, som jeg kan læse, at de af en eller anden grund har kommet i.

Men alt i alt i forhold til lige den variant, så spar jeres penge :slight_smile:

Øv da. Kan du ikke levere det tilbage, selvom det var billigt? Jeg bruger KUN everclean, og betaler 120kr for 10 kg, og ja… med 4 katte er det RET mange penge vi smider ud med kattepuha i :høhø:

Så skal du da købe på Petworld nu her? Der har de jo 10 kg for 80 kr, så det er da nogle penge at spare (især hvis I har bil, og lige kan drøne ned i en i nærheden)

Og jeg har en kasse tilbage, da jeg hældte to i bakken på én gang, så det kan vist ikke betale sig for mig at cykle ud i Plantorama med den, især ikke med det vejr vi har pt :høhø:

Jeg har ikke brugt Everclean overhovedet i flere år.
Det var engang noget af det bedste grus og jeg svor til det - trods prisen… For det var utroligt drøjt i brug, så det opvejede lidt at det var dyrere end andre mærker.
Jeg gik væk fra det, da jeg fik flere katte… det blev ganske enkelt for dyrt.
For et par år siden vandt jeg så tilfældigvis 10 kilo “Extra Strengt”… nøjjj, hvor blev jeg skuffet!
Det støvede helt vildt… og hvad værre var, så kunne det slet ikke klare “belastningen” fra 5 katte på en dags tid… Det opførte sig præcis sådan som Eva beskriver vedr Whitevarianten…
Jeg har siden også vundet den almindelige variant - der er lige så elendig :frowning:

Så nu er Everclean efter min mening et af de dårligste grusmærker, man kan investere i…

Når man så skal lægge broafgiften oveni, kan det vist ikke svare sig :wink: Der er mig bekendt ikke nogen Petworld på Sjælland :slight_smile:

Det, der kan svare sig, er at gå med på palleindkøb af enten Vancat eller AK. Så vidt jeg husker, kommer 15 kg Vancat ned på lidt over 70 kroner ved en hel palle - og selv ved en kvart palle ligger de på lige over 90 kroner :slight_smile:

Jaeh, men de har da levering? Det var det jeg først snakkede om, og så bare ekstra at spare ved at kunne køre forbi butikken. Men jeg tjekkede lige hvad det ville koste at få tilsendt, og det er 84 kr uanset om man bestiller 10 kasser eller 40 :slight_smile: (de giver den 10. med gratis)

Sjovt, det er slet ikke min erfaring efter at have brugt det i nogle år nu. Jeg synes det hár været bedre end det er nu, men jeg har brugt lidt af hvert af andre mærker, og ingen har været bedre eller mere drøje i brug :slight_smile: (Jeg nægter dog at købe det til fuld pris. Helst 50 kr/10 kg, men vil give op til en 70 kr)

jeg har brugt olivers i mange år - og er godt tilfeds - ingen parfume tilsat og jeg kan godt lide at det er ‘groft’ - syntes det er nemmere at gøre rent

og de har god opdrætter rabat :slight_smile: og leverer til døren

[QUOTE=Musashi;1143176]jeg har brugt olivers i mange år - og er godt tilfeds - ingen parfume tilsat og jeg kan godt lide at det er ‘groft’ - syntes det er nemmere at gøre rent

og de har god opdrætter rabat :slight_smile: og leverer til døren[/QUOTE]

Det bruger jeg også og er godt tilfreds med det. :ok:

Jeg får så godtnok ikke opdrætter rabat, da to kastrater vel ikke kan udløse mange point :tihi:

[QUOTE=Eva;1143184]Det bruger jeg også og er godt tilfreds med det. :ok:

Jeg får så godtnok ikke opdrætter rabat, da to kastrater vel ikke kan udløse mange point :tihi:[/QUOTE]

Det kunne de sikkert godt. Det kræver vel ikke andet, end at man har stamnavn, og sådan et kan man vist sagtens få, selv om man kun har kastrater :slight_smile:

Og der er en del, som faktisk har stamnavn, netop for at kunne udnytte disse rabatter.

Det vidste jeg ikke - og jeg vil heller ikke benytte mig af det.

Synes på en måde det er lidt “uærligt”, men kan på den anden side godt forstå, hvis folk, der har mange katte uden at være opdrætter, benytter sig af rabatten.

jeg har brugt ever clean for flere år siden og nej tak ikek længere. Pt og de sidste mange år har jeg så brugt porta pine savssmuld ligner det. har været yderst tilfreds. Men nu er jeg totalt i sparremode også når det gælder kattegrus så glæder mig til at teste noget af det billigste klumpende jeg fandt på zooplus. købte 4 x 14 kg så håber det dur :wink:

Husk at fortælle hvad du finder ud af :slight_smile: