Everclean? -Hvor?

De af jer der bruger Everclean kattegrus, hvor har i købt det henne? Jeg kan ikke se det på zooplus og de har det ikke hos min lokale dyrehandel… :frowning:

Har du en Petworld i nærheden? Der køber jeg det. Ellers kan du bestille fra Petworld på nettet. De leverer gratis, hvis du bestiller for over 500 kroner.

Nej, de har det heller ikke på zooplus. Jeg køber det hos dyrehandleren, men det hjælper dig selvfølgelig ikke. Har du en maxizoo i nærheden af hvor du bor? For der kan man også købe det…

Håber nogen ved herinde hvor man kan købe det på nettet. Billigt.

Det er rigtigt :slight_smile: Jeg har Kolding storcenter et stykke herfra så kunne jeg evt bestille derfra :slight_smile:

Er der nogen der kender nogen andre steder? Det er jo rart med lidt konkurrence :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Celina;636104]Det er rigtigt :slight_smile: Jeg har Kolding storcenter et stykke herfra så kunne jeg evt bestille derfra :slight_smile:

Er der nogen der kender nogen andre steder? Det er jo rart med lidt konkurrence :P[/QUOTE]

Ikke fordi jeg har aktier i Petworld eller noget - men jeg tror, du for det meste kan få det til en rimelig pris der, hvis du køber mere end én Hvis du melder dig ind i Club Petworld, kan du desuden købe 10 og få nummer 11 gratis.

http://www.petworld.dk/club-petworld/om-club-petworld

Men ud over MaxiZoo (og muligvis Plantorama, de har vist også Everclean) er der sikkert nogle lokale dyrehandler i Kolding, hvor man måske ind imellem kan finde et tilbud.

her d.31 juli er der medlemsaften i petworld - så får du 20% … det er da værd at tage med…

Øv hvis bare jeg ik var på ferie dér… :frowning:

Jeg har købt enten i maxi zoo eller petworld når de har haft tilbud :slight_smile: