EXO leg

I morgen skal Ruth til dyrlægen og kommer hjem som en “den” :ups: - om det er derfor de begge er lidt kulrede i dag, kan jeg ikke sige - men de sidste timer er foregået med fangeleg som denne…

//youtu.be/N_6xR-RIAZw

det er snart farligt at bevæge sig på gulvet - sådan som de fiser rundt…:tihi:

Hvor har de i grunden fine små haler, det har jeg aldrig lagt mærke til. De er tykke, men ikke så lange. Og Margrethe kan løbe! :tihi:

Det er nogle dejlige damer du har dig der.

Hvor de hygger de to :wehuu:

Hvor ser det hyggeligt ud :hjerte:
Jeg MÅ bare eje en exotic engang, de er simpelthen så charmerende :juhu:

ELSKER nyt fra Margrethe og Ruth :smiley:

Hvor er de skønne, og hvor ser de bare ud til at have meget glæde af hinanden!

Ruth er vist en lille ballademager, men Margrethe er heldigvis med på legen. Det er skægt, sådan som hun først sidder og bare venter på, at Ruth kommer ned, så hun kan løbe efter hende. :smiley:
De er altså dejlige, de to.:hjerte::hjerte:

Hihi hvor er de da bare søde :tihi:

Der er liv og glade dage. Man skal i al fald ikke påstå at det bare er levende sofapuder, den race :smiley: De kan jo løbe og alting :smiley:

[QUOTE=Highfield;679206]Hvor har de i grunden fine små haler, det har jeg aldrig lagt mærke til. De er tykke, men ikke så lange. Og Margrethe kan løbe! :tihi:

Det er nogle dejlige damer du har dig der.[/QUOTE]

Haha jo jo alt på en exo skal være kort og tykt - det lever margrethe slemt op til :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;679239]ELSKER nyt fra Margrethe og Ruth :smiley:

Hvor er de skønne, og hvor ser de bare ud til at have meget glæde af hinanden![/QUOTE]

Det har simpelthen såååå meget glæde af hinanden… - det er det bedste jeg nogensinde har gjort for Margrethe!! :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;679349]Ruth er vist en lille ballademager, men Margrethe er heldigvis med på legen. Det er skægt, sådan som hun først sidder og bare venter på, at Ruth kommer ned, så hun kan løbe efter hende. :smiley:
De er altså dejlige, de to.:hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Hehe ja Margrethe har luret fidusaen!! De er nogle værre trunter!! og margrethe kan næsten vælte mig når hun brager afsted med 170km/t :slight_smile:

Jamen jeg forstår det heller ikke - jeg købte to sofapuder… og nu har jeg to vildkatte… :stuck_out_tongue:

Hihi - SIkke en dejlig video :slight_smile:

Skønne prinsesser :hjerte:

[QUOTE=Lotte;679740]Hihi - SIkke en dejlig video :slight_smile:

Skønne prinsesser :hjerte:[/QUOTE]

Tak Lotte… Ihh jeg har tænkt meget på dig i dag - jeg kan slet ikke bære tanken om en dag at skulle sige farvel til en af mine prinsessepiger…

Selvom der mangler ½ delen i den video, så synes jeg simpelthen den er sååååå sød og sjov :slight_smile:

Det bekræfter mig i hvert fald i at når jeg bliver gammel og ikke længere kan tilgodese siameserens aktivitetsniveau, så står der EXO på kattens tavle :slight_smile: De er simpelthen så nuttede også når de “løber” :stuck_out_tongue: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1039885]Selvom der mangler ½ delen i den video, så synes jeg simpelthen den er sååååå sød og sjov :slight_smile:

Det bekræfter mig i hvert fald i at når jeg bliver gammel og ikke længere kan tilgodese siameserens aktivitetsniveau, så står der EXO på kattens tavle :slight_smile: De er simpelthen så nuttede også når de “løber” :stuck_out_tongue: :D[/QUOTE]

De er bare generelt skønne :slight_smile: Så jeg forstår klart din beslutning - de er simpelthen så kluntede og “simons cat”-agtige :smiley:

Sikke en dejlig video :hjerte:

Ville altså ønske jeg kunne overtale kæresten til at manglende næser er en god ting :tihi: