Exoer med madrester i pelsen

De små er nu 7 uger.
Ja de spiser med hele hovedet, de har lige haft en lille omgang med opkast så derfor vil jeg ikke vaske dem endnu, det gør at de ikke er helt så store som de skulle være - men appetiten er god.
Jeg håber at I bærer over med kvaliteten af billederne og at de er møgbeskidte - jeg håber da at jeg kan få dem rene lol

Exo pige

Perser dreng

exo pige

Hvor ser de frække ud :slight_smile: Jeg kan især godt lide det mopsede udtryk, den første Exo-pige har på det store billede :høhø:

Tak Mega :slight_smile: desværre lukker hun ikke helt øjnene op, hun er faktisk mere forsigtig en de to andre, drengen er fuldstændig blæst og kuldret

kæft hvor er de kære :hjerte: Jeg er altså ved at få et eller andet for Exo’er…

Nårh for et par nupperter, øh, nuser lige til at nuppe. Nej, de skal være lidt ældre, og jeg skal ikke nuppe killinger :tihi:

Hehe Misi, nej selvfølgelig
TrekkieGrrr: jeg kan godt forstå du er vild med exoer, det er jeg også selv, min bedre halvdel syntes det var helt rart der var en perser imellem, men jeg vil have korthårs og de er så meget nemmere at holde når altså de ikke lige spiser med hovedet:)
Tak for kommentarer begge to

Uh madrester eller ej, så er jeg forelsket :hjerte::hjerte::hjerte: Hold da op nogle kønne øjne den hvide pige har, men de er alle 3 nuser - men som du ved er hun min farvorit:love2:

MVH
Gitte

De ser da skønne ud med mad i hele hovedet.:slight_smile: Hvor er de søde.:hjerte:

Hvor er de dejlige - men de to piger…mums!

Tak for alle de dejlige kommentarer :slight_smile: voret internet har været dødt et døgns tid ( grrrr ) men nu skulle det virke igen.

Gitte ( Gidahmir ) den hvide pige er den bedste af de to piger, men jeg skal ikke beholde flere hvide.
Gitte S :slight_smile: jeg ved hvem favoritten er, det er pokkers ærgerlig at hun ikke er bicolour ( hvilket hun kan være under det hvide )
FinnFrode, ja der er madrester for alle pengene, men alligevel kan man godt se dem.

Hvor er de bare dejlige alle 3. Den lille blå-hvide pige er jeg vild med :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kan godt se den hvide måske har den bedste type, men jeg må efterhånden erkende, at jeg nu engang er til katte med hvid OG farve på og ikke helt hvide.

Diana ( Marsini )
Jeg syntes den blå-hvide kunne blive en fin avlspige :slight_smile: men ellers bare en kælekat…
jeg har det som dig, ikke flere hvide, de er smukke men jeg er til bicolour, Chappis lavede også 2 bicolours men med for lidt hvidt, skal ihvertfald ind og have en exo harlekin dreng, hvor finder jeg en ?

Hvor er de dejlige allesammen :hjerte:

[QUOTE=Litza;830468]Diana ( Marsini )
Jeg syntes den blå-hvide kunne blive en fin avlspige :slight_smile: men ellers bare en kælekat…
jeg har det som dig, ikke flere hvide, de er smukke men jeg er til bicolour, Chappis lavede også 2 bicolours men med for lidt hvidt, skal ihvertfald ind og have en exo harlekin dreng, hvor finder jeg en ?[/QUOTE]

Hvis jeg vidste det ville jeg hjertens gerne fortælle dig det, men lige på stående fod, kan jeg ikke komme i tanker om nogen. Mine egne exo-drenge er low-white, men parret med mine hunner med rigeligt hvidt, håber jeg, at jeg kan få nok hvidt på afkommet :slight_smile:

Low white hanner er skam godt at bruge på fine bicolour piger ( syntes jeg ) der kan sagtens komme harlekinner

Christina Tak .)

Åhhh killinger med mad i hele hovedet er da smukke, det viser jo de vil vokse…(min bicolour perserpige ser sgu også træls ud, de er bare sværere at holde når de er med hvidt)

De ser søde ud :wehuu: