Exotic piger næsten 9 uger

Der er lige blevet taget lidt nye billeder af mine piger. Jeg synes, at de udvikler sig fint.
Jeg er bare så glad for dem alle 3, og det bliver hårdt at komme af med dem.

Last Sundance

Little Luxury

og til sidst Lille Pil, som jeg næsten havde opgivet - men hun har kæmpet sig tilbage, og er nu et lille (STORT) madøre - hvilket også ses på billedet.:hjerte:

Åh smelte. Hvor er de vidunderlige - har den lille creme skønhed fundet nyt hjem ? De er bare så smukke alle 3

MVH
Gitte

De er super skønne MUMS :hjerte:

Hvor er de dejlige - og ikke mindt det lille Pil mirakkel

[QUOTE=GitteS;839690]Åh smelte. Hvor er de vidunderlige - har den lille creme skønhed fundet nyt hjem ? De er bare så smukke alle 3

MVH
Gitte[/QUOTE]

Tak Gitte - nej det har hun ikke. Jeg har nogl henvendelser, som jeg skal have svaret på, men jeg er lidt i syv sind. Der er et par udenlandske opdrættere og så et par kælekatte intereserede. Hun udvikler sig super godt, så jeg har ikke travlt :slight_smile:

Tak Lis - ja hun er et mirakel. Hendes vægt var indtil for et par uger siden stagnerende på 450 gram. Stig og jeg var ikke optimistiske, men vupti, på 2 1/2 uge kom hun op på 775 gram :slight_smile:

Åååååårrh :hjerte:

Hvor er de nusser :hjertehop:
… Og lille pil en fighter :hjerte::hjerte:

De er vel nok herlige :hjerte::hjerte::hjerte: - og med smukke tegninger alle tre. :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg har sagt det før, og jeg skal gerne gentage det: Jo mere jeg ser til fladsnuder, jo sødere synes jeg de er :slight_smile: De her er bedårende!

Tak til jer :slight_smile: