Exotisk buttet

“Hmm… Får det her kradsetræ, min mås til at se bred ud??”

Vil lige dele dette nye billede af min skønne Exotic Coco Chanel, som måske ikke ligner helt så meget en foto model, men nærmere en lille hvalros :høhø:

Man må sige at hun er kommet til at trives vældig godt som kastrat :tihi: Jeg ser frem til en dag at kunne tage hende med på udstilling igen, for jeg tror ikke jeg kommer til at høre mere for, at hun er alt for lang og tynd :tihi:

Nej, da. Din mås er nydelig og passer til resten af kroppen.:tihi:
Coco Chanel ser sød ud! :hjerte:

Du er da som du skal være, fin og sød :iloveyou: og du passer godt til dit kradsetræ

Fantastisk titel, tekst og billede! :smiley:

Hun er en rigtig fin dame, og jeg skulle hilse fra Fnuggi og Cæsar og sige at hendes mås er lige tilpas. :stuck_out_tongue:

Jeg syntes nu lige hun passer til sit skind
Hun ser dejlig ud

Bedårende :wehuu:

Det er et rigtigt godt billede Camilla, en zotte skal være buttet :slight_smile:
Er der snart nye billeder af Dina

Hvor er hun dejlig! - Der er ikke noget bedre end en tortie-mis … særligt sådan én uden hvidt! Smukke farver. :hjerte:

Det må være dig, der ikke kan se det, for hun ligner da en sexet fotomodel, som hun sidder der. :smiley: En skøn kat.:hjerte:

Tusind tak allesammen. I har ret, hun er rigtig dejlig og helt som hun skal være :smiley:

[QUOTE=Tea;798436]Fantastisk titel, tekst og billede! :smiley:

Hun er en rigtig fin dame, og jeg skulle hilse fra Fnuggi og Cæsar og sige at hendes mås er lige tilpas. :p[/QUOTE]

Coco takker, hun er sikker på at Fnuggi og Cæsar må have forstand på missemås :tihi:

[QUOTE=Litza;798448]Det er et rigtigt godt billede Camilla, en zotte skal være buttet :slight_smile:
Er der snart nye billeder af Dina[/QUOTE]

Det skal de og det er hun også blevet - Coco er meget kønnere nu end hun var da hun var fertil og hendes pels er blevet rigtig lækker.

Hehe, jeg har masser af nye billeder af Dina, men tænkte at folk herinde nok hellere ville se misser :slight_smile:

Enig, jeg elsker også tortie og kan slet ikke forstå hvorfor nogen ikke kan lide det - jeg kan blive helt betaget af bare at sidde og studere hendes pels i en solstråle :hjerte:

Tusind tak, ja det har du ret i. Hun sidder rigtig og gør sig lækker for kameraet :høhø:

Vi vil gerne se Dina, din smukke prinsesse :slight_smile:

Garfield ville nok hævde, at den kat da trænger til at få noget sul på sidebenene :høhø: - men jeg synes nu, at hun er ligesom hun skal være. :ok:

Og så har hun en ualmindelig smuk farve :thumbup:

Åhhhh det er da kun elskovs håndtag :inlove:

Hilsen
Charlie

Skulle hilse fra Lucky… der har trampet rundt på tastaturet længe nok til han har set indgående på det foto og sige hun er daaaaarrrrrrjjjjjlig :tihi:

hun er da fin, og du må lige lære hende at man aldrig skal spørge mænd om størrelsen på måsen… for de lyver altid :stuck_out_tongue:

synes hun ser ud som hun skal… og tror også hun er den første exotic jeg har set i tortie… tortier… I REALLY LIKE THEM :wehuu:

Man kommenterer ikke en smuk dames facon på den måde :thumbdown:

Hvor er hun fin og sikke nogen øjne :love2:

Hun er smuk, er hun :hjerte:

Fernando synes hun er lækker :wink:

Hun ser bestemt ud til at trives. Hvor er hun fin :o)

Så skal jeg nok finde nogle billeder af hende en af dagene :slight_smile:

[QUOTE=Eva;798499]Garfield ville nok hævde, at den kat da trænger til at få noget sul på sidebenene :høhø: - men jeg synes nu, at hun er ligesom hun skal være. :ok:

Og så har hun en ualmindelig smuk farve :thumbup:[/QUOTE]

Tusind tak Eva :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;798500]Åhhhh det er da kun elskovs håndtag :inlove:

Hilsen
Charlie[/QUOTE]

Coco sender frække blikke til Charlie :tihi:

Hehe, tak ham Lucky er vist også en rigtig damernes ven :inlove:

[QUOTE=Vipstøsen;798526]hun er da fin, og du må lige lære hende at man aldrig skal spørge mænd om størrelsen på måsen… for de lyver altid :stuck_out_tongue:

synes hun ser ud som hun skal… og tror også hun er den første exotic jeg har set i tortie… tortier… I REALLY LIKE THEM :wehuu:[/QUOTE]

Gør de?? For jeg vil nu mene at nogle lyver mindre end de bør :stuck_out_tongue: Og ja, tortie er bare så lækkert :smiley:

[QUOTE=Wijelo;798558]Man kommenterer ikke en smuk dames facon på den måde :thumbdown:

Hvor er hun fin og sikke nogen øjne :love2:[/QUOTE]

Nej du har ret, det er da også for groft :tihi:

Tusind tak, han er da også en rigtig hjerteknuser :hjerte: