Facebook spil

Jeg er meget glad for at spille SCRABBLE på facebook - er der andre, der er med på det spil:?

Jeg kan se, der er et lignende spil - Words with Friends - men jeg kan ikke få det til at loade ordentligt:confused: Det er, som om det hele går i stå i opstartsfasen - hvordam kom I i gang:?

[QUOTE=dkkorat;796474]Jeg er meget glad for at spille SCRABBLE på facebook - er der andre, der er med på det spil:?

Jeg kan se, der er et lignende spil - Words with Friends - men jeg kan ikke få det til at loade ordentligt:confused: Det er, som om det hele går i stå i opstartsfasen - hvordam kom I i gang:?[/QUOTE]

Hvilken browser bruger du? Jeg bruger Chrome og har ingen problemer - med Words with Friends. Ellers er det måske din Flash Player, der ikke er opdateret?

Jeg vil prøve at finde Scrabble også.

[QUOTE=dkkorat;796474]Jeg er meget glad for at spille SCRABBLE på facebook - er der andre, der er med på det spil:?

Jeg kan se, der er et lignende spil - Words with Friends - men jeg kan ikke få det til at loade ordentligt:confused: Det er, som om det hele går i stå i opstartsfasen - hvordam kom I i gang:?[/QUOTE]

Spiller også begge dele men som du siger er Words with Friends træls indimellem. Refresh siden hjælper ofter. Bliv ved til den fungere. Kan se at de idag flere gange har skrevet at de er opmærksom på at der er et problem.

Så downloadede jeg lige ny flashplayer, nøj hvor det bare fungere nu

Måske jeg skulle prøve det :slight_smile: er det Adobe flashplayer:?

ja :slight_smile:

Så jeg har downloadet og installeret den nyeste adobe flashplayer - men lej synes ikke, det gør nokgen forskel på loadning af WwF:confused: