Facebook

Prøv at klikke på jeres profil derinde ( øverste højre hjørne af vinduet). Så skulle der komme et direkte link i menulinjen, lige til at kopiere (Tror jeg nok… ;))
Her er min:

Hva kl skal vi spise, skal bare lige være i biffen en lille halv time, fået lov til at gå før for min moar :tihi:
Godt det er et familie foretagende :tihi:
Og hvad ska vi have at spise :slight_smile:

[quote=Henriette;464097]Hva kl skal vi spise, skal bare lige være i biffen en lille halv time, fået lov til at gå før for min moar :tihi:
Godt det er et familie foretagende :tihi:
Og hvad ska vi have at spise :)[/quote]

jamen ved en 20 tiden… :slight_smile:
og vi skal have chiken churry… :slight_smile:

Annie Ortmann Dahl :slight_smile:

Her er en af mine http://www.facebook.com/profile.php?id=526505664

Jeg hedder Tina Susanne Johansson på Facebook…nåh ja, og i virkeligheden :høhø:

ja på fjæsen hedder jeg det samme som ude i den virkelige verden, nemlig johnny frandsen, dem er der så nok et par stk af, men nok kun en med et profilbillede med en tiger-tribal tattoo

Nicole Vinding Hansen - unik og alene med det navn på FB! :thumbup:

På facebook hedder jeg som i det virkelige liv (:tihi:) Lisbeth hansen
Mit profilfoto er mig i en pink trøje med en mis på armen :slight_smile:
Og jeg vil gerne have missevenner.
Hilsen Lisbeth

Jeg orker ikke at finde alle jer:S - der er kun én af mig, så I må finde mig:høhø: Facebook – Anmelden oder Registrieren

Det er mig :slight_smile: Min facebook er lidt underlig lige nu, men I er allesammen velkommen til at finde mig :stuck_out_tongue:

Hvis i sender link til jeres profil skal jeg nok tilføje, men ellers må i trykke på mit link og tilføje mig :slight_smile:

Hedder Charlotte Ambus Christiansen - Og er som den eneste ved det navn :smiley:

Men Hvis i ansøger, så skriv lige jeres brugernavn, så jeg ved hvem I er :smiley:

Det er mig Redirecting...

Så bliver man jo nødt til at spørge, hvor mange facebook profiler, du har:?:høhø: Aner man en splittet personlighed her:?:øhmm:

http://www.facebook.com/tea.hennings <- Det er mig. :smiley:

Hvis I nu hedder noget andet her, end IRL - eller hvis I tror at jeg ikke kan kende jer, så skriv lige “kattegale”, eller sådan noget, når I tilføjer mig.

Kattevenner kan man aldrig få nok af. :slight_smile:

Jeg har to. Da jeg oprettede no 2 havde jeg glemt at jeg havde den anden og egentlig forsøger jeg kun at bruge den ene, men der er nogen venner på den anden profil som ikke kan finde ud af at komme på den profil jeg bruger mest. Volapyk - ja men svært at forklare :høhø:

Med hensyn til splittet personlighed - det kan du b***** på. Ikke alle valg i livet er lige let, så det splitter :slight_smile:

:ked:Jeg får ikke lov at søge venskab med dig:ked: Vil du søge venskab med mig, så jeg kan godkende dig:?

Denne anmodning kan ikke sendes
Kender du denne bruger personligt? For at undgå misbrug af Facebook kan denne anmodning ikke sendes. Få mere at vide ved at besøge Help Center. Hvis du mere, dette er en fejl, kan du report the problem.

Det er noget med at man kun kan ansøge et bestemt antal om dagen tror jeg faktisk :S

Min facebook er ikke helt almindelig endnu… hvis jeg afviser nogen, er det altså ikke fordi jeg ikke vil være venner med jer :tihi:

Jeg kan slet ikke finde dig derinde :?