Fælder abyer ... og Puspus i haven for første gang

Det er stort, at jeg har lavet et par små film.

Den første er af Fie, der fik en “løsn al min pels” - ved ikke om man kan se det, men er man i tvivl om abyer fælder, kan jeg fortælle, at det gør de absolut.

Den næste er lille Puspus, der var i haven for allerførste gang - og nøj, hvor hun synes det var sjovt.

Det er vi ikke her i huset i tvivl om, at abyer gør :uha: Jeg kan godt forstå, det foregår udendørs, når Fies pels skal løsnes :slight_smile:

Hvor er hun sød, den lille. Der er mange spændende ting, man kan fange :slight_smile:

Fie er klart den af mine, der fælder mest - hun har også en helt anden pels end de andre - jeg mistænker det er hendes blå farve, der gør det. Har før hørt på genetikkursus, at blå giver håret en anden struktur.

Og ja, Puspus synes det var vildt skægt at være ude - hun har snorkboblet de sidste par timer :tihi:

Herlige videoer :hjerte:
Det ser ud som om du får en mis på skulderen i den sidste :thumbup:
Godt gået, at kunne fortsætte optagelsen med en nysgerrig mis vandrende rundt på den måde :rock:

Åh jo, abyer fælder :slight_smile: Phumba er suverænt den herhjemme der fælder mest :slight_smile: Smart at tage dem med udenfor L Desværre er jeg jo nødt til at ha’ mine med ud i sele og så er det ikke helt så nemt at “løsne pels” - men ingen tvivl om at det er DAAAAJLIGT :smiley:

Årh hvor er Puspus dog kær! & hvor fedt med din skygge til sidst, hvor du bliver “overmandet” af endnu en kat :smelter:

Herligt at se Puspus drøne rundt. Hun ved slet ikke, hvor hun skal begynde, for der er så meget nyt derude. :smiley:

Hehe, kan se at jeg ikke er den eneste, der lagde mærke til kat-på-skulderen-skyggen. :wink:

Puspus har da godt nok forårskuller. :høhø:

Ja, Fie kunne ikke rigtig acceptere, at jeg havde ryggen mod hende og var koncentreret om noget andet :tihi:

Har du lagt videoer ud?! :uha:

Nøj det er spændende at komme ud!

[QUOTE=Highfield;1050817]Har du lagt videoer ud?! :uha:
[/QUOTE]

Ja … på Lasses profil :tihi:

Ej, hvor er det nogle fine videoer, og søde søde misser…og smukke…:wink:

[QUOTE=Highfield;1050817]Har du lagt videoer ud?! :uha:
[/QUOTE]

Ja, jeg blev også helt chokeret, da jeg så det :tihi:

Det er skønt at se, hvordan Puspus nyder livet uden for :ok: Men jeg kan så også bekræfte, at abyer fælder, for videoerne er taget, før jeg var forbi igår - og jeg lagde godt mærke til, at det i høj grad var blevet forår for Fie :høhø::høhø: Jeg synes endda, hun fælder mere end mine gør :slight_smile:

:sorry:
Det var da en pudsig udtalelse på et genetikkursus:gruble: Mine blå katte fælder faktisk kun, når jeg reder dem igennem - så jeg forstår ikke, at blå katte skulle fælde mere end katte af andre farver:? Den kat, vi har haft, der fældede allermest var en hvid BRI. Det er min observation, at katte med (meget) underuld fælder - og ja, jeg har observeret, at ABY uanset farve fælder ganske meget for en korthåret kat med tætliggende pels.

Det var da en pudsig udtalelse på et genetikkursus:gruble: Mine blå katte fælder faktisk kun, når jeg reder dem igennem - så jeg forstår ikke, at blå katte skulle fælde mere end katte af andre farver:? Den kat, vi har haft, der fældede allermest var en hvid BRI. Det er min observation, at katte med (meget) underuld fælder - og ja, jeg har observeret, at ABY uanset farve fælder ganske meget for en korthåret kat med tætliggende pels.[/QUOTE]

Jeg skriver ikke at blå katte fælder mere - jeg skriver, at den blå farve giver en anderledes struktur.
Min tanke er så, at det er derfor Fie fælder mere end mine øvrige katte :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1051048]Jeg skriver ikke at blå katte fælder mere - jeg skriver, at den blå farve giver en anderledes struktur.
Min tanke er så, at det er derfor Fie fælder mere end mine øvrige katte :)[/QUOTE]

Har Fie mere underuld eller en blødere pels end dine andre ABY:? Det er underulden, de fælder mest af, hvis jeg forstår det rigtigt.

Nej, hun har faktisk mere “strid” pels og mindre underuld end de andre - og eftersom hun ikke er ude om vinteren, burde hun faktisk være den der fældede mindst.

Enig - udeliv giver ofte mere underuld. Man bliver aldrig helt klog på katte :wink: