Fælles barn

-love Hej alle søde
derude.

I får lige en dejlig og hjertevarm historie.
Den må jeg bare dele med jer. -wehu

Som nogle måske kan huske, så har jeg adopteret en
orangutang.

Søde elskelige Gerner har i dag fortalt mig,
at han har adopteret en orangutang.

Hun hedder KESI -
Nu er det vores fælles barn. -wehu

Vidunderligt…Gerner…din slags hænger ikke på træerne.
Vi skal nok finde ud af, hvem der skal have hende i juleferien.
Det må jeg vist hellere fortælle min søde mand. -LOL-LOL
Kærlige hilsner til jer alle
Mona

wauuuuu -love …jeg ved I bliver et skønt par -thumbs

jeg har bare et lille problem-høhø skal jeg vente med at fortælle hende jeg holder avis sammen med, at jeg har et fællesbarn med Mona til vi har overstået bryllupet? -shhhh eller skal jeg krybe til korset, og fortælle hende det nu?-xxrotflmao

Den abe der, er det en / nogle man kan være fadder for, ligesom med børn:?

[quote=~Prinsesse~;71631]Den abe der, er det en / nogle man kan være fadder for, ligesom med børn:?[/quote] Jeps,den får bare ikke en uddannelse lige som mange sponsorbørn gør-høhø-høhø-høhø

Hvem af jer ligner barnet så mest??

-LOL-LOL-LOL-LOL

Nåh, jeg så da ellers gerne at mit kommende abe barn blev it chef, så den kunne tage sig af mig på mine gamle dage-muhaha

[quote=Eva;71643]Hvem af jer ligner barnet så mest??

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Se DET tør jeg OVERHOVEDET ikke gætte på -LOL-LOL

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Bedøm selv ,men sød og smuk det er hun.

århhhhhhhh sååååååååååååååååååå nuuuuuuuuttet-forelsket

Jamen så har jeg også fælles barn sammen med jer. Jeg har adopteret både Kesi og Grendon.

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL Jeg skal ikke ha’ noget klinket ved at komme med mit bud :stuck_out_tongue:

Jeg er nu sikker på, - at din bedre halvdel vil kunne forstå, når hun ser barnet :p-tihi

Kære Birgitte :slight_smile:

Ingen tvivl …hun ligner mig.
Sådan et hår har jeg haft det meste af mit liv.
Og jeg var sandelig meget eftertragtet, -storrespekt
da jeg var ung.

Kærlig hilsen
Mona

Hej Mona
Altså hvis barnet ligner dig, så vær stolt, for jeg er vildt forelsket, og ville ønske mine børn så sådan ud -wehuu

[quote=Birgitte;71675]Jeg er nu sikker på, - at din bedre halvdel vil kunne forstå, når hun ser barnet :p-tihi[/quote] Nå der ramte jeg blokeringsknappen, for Birgitte-høhø-høhø-høhø-høhø

[quote=Gerner;71658]Bedøm selv ,men sød og smuk det er hun.

[/quote]

Hun er da sød -wehuuHvordan bliver man adoptiv forældre til denne lille skønhed?

tror dette link er det bedste for dig der kan du også læse om hjælpearbejdet.

siden findes også på dansk og engelsk

Hahahhahaha Tak for en fed griner:-)

Men når det er sagt, så mødte jeg nogle af de der orangutang forskere i Aalborg Zoo. Hende den ene sad der fordi hun skulle signere sin bog (hun er englænder/amerikaner - jeg husker ikke navnet pt).

Jeg ville have været hen og snakke med dem, fordi de er feltobservatører - min største drøm!
Men så var der kø og så tog jeg bare lige turen forbid eres plancher for at slå tiden ihjel.

Der hang de - den ene unge efter den anden med tekst om, hvad der var sket dem inden de var blevet reddet af orangutangorganisationen. Unger, som er blandt verdens klogeste art! - bange for mærke, seksuelt misbrugt, tævet, havde set forældre blive skudt/dræbt osv osv - Jeg stortudede bare!

Da jeg så endelig kunne tale med de der feltfolk, så stod vi bare der foran hinanden, mens Lenschow STORTUDEDE og tog imod et visitkort, som de vist gav mig mest af medlidenhed:-) og så forlod jeg abeburet - og zoo

Det var godt nok en barsk omgang. Mennesker er så onde mod dyr… hvordan kan de gøre det?

Krybskytteri og fældning af træer og myrderier bare for sjov… Jeg er glad for, at Mona og Gerner har adopteret et fælles barn. Der er brug for det!

MVH