Fælleskøb fra MedicAnimal eller Petmeds?

Skulle der ske at være nogen derude i det ganske land der står for - indenfor de næste par dage - at lave en bestilling hos enten MedicAnimal eller Petmeds?

Jeg skal nemlig bruge 240 styk Cystophan der koster £53,95 på begge sider mod 600 kroner hos dyrlægen. Men som sand jyde vil jeg jo gerne gøre besparelsen så stor som mulig og spare den engelske porto :høhø:

Til gengæld vil jeg gerne betale for B-post og boblekuvert hvis I gider sende til mig.

Har 14 dage at gøre med før jeg løber tør, måske der er andre derude der overvejer at købe noget der ikke helt når op til det portofri beløb - i så fald skal I ikke tøve med at kontakte mig. Jeg kan også bestille så jeres varer kan afhentes hos mig i Randers SV :ok:

Jeg er lige i gang med et forsøg med at fodre Hills c/d frit og det går lige pt uden problemer…ingen UVI’er eller krystaller…7-9-13…
MEN går det galt, så skal jeg ha’ 60 kg hjem fra Medicanimal og så skal jeg nok råwe højt :slight_smile:

har de tilfældigvis stetokop(til at lytte hjerte) Hvis ja til hvilke pris. Mit nuværende er nemlig gået i stykker:(

Nej, ingen af de to sider har det…
Disse har dog
http://www.nettomedical.dk/pl/Medical_Stetoskoper_216.aspx?gclid=CM-729ri77wCFcPPcgod3RQAqQ

har haft købt deres billige men kunne kun finde Ronjas hjerte med dem så fik lige anbefalet littman og kan se de er meget billigere i uk men tusinde tak for linket