Fætter Arthur fylder..!

Fedt billede - prøv at se hvor godt dynen (?) matcher hans øjne og sengegærdet (?) hans næse!

Sæ’følig… Det skal jo helst matche… Eller nowet… :tihi:

Åh tillykke med ham Fætteren :wink:

Er jeg den eneste som virkelig elsker dine billeder? :smiley:
For min skyld kunne du godt lave en never ending tråd :smiley: Ville elsker bare at kigge med :smiley:

Får det jo helt dårligt nu… Havde slet ikke set denne tråd :ups:

UNDSKYYYYYYYYYLD Kong Arthur

Du ser jo helt vildt lækker ud. Kan det så gøre det op for jeg er lidt sent på den??

[QUOTE=Anne Korsbakke;564263]
Du ser jo helt vildt lækker ud. Kan det så gøre det op for jeg er lidt sent på den??[/QUOTE]

Jeg kan jo så sige, at han vil sælge min sjæl, Teddy’s sjæl og et par ildere for mad… Så han letkøbt…!! Og er ikke kræsen… :høhø:

jeg havde også overset denne tråd, men nu har jeg lige brugt 30 minutter på at forsøge at holde op med at græde. Det er meget rørende det du har skrevet til minde om dine elskede ilder som du har mistet.
tårene ville ikke stoppe da jeg begyndte at læse om Sirius og Albert.

[QUOTE=line_refsgaard;564323]jeg havde også overset denne tråd, men nu har jeg lige brugt 30 minutter på at forsøge at holde op med at græde. Det er meget rørende det du har skrevet til minde om dine elskede ilder som du har mistet.
tårene ville ikke stoppe da jeg begyndte at læse om Sirius og Albert.[/QUOTE]

Hvor er du bare sød Line… Jeg begyndte at tude da jeg læste dit indlæg… Jeg kan heller ikke selv læse (åbenbart heller ikke mindes) teksterne uden at tude på livet løs…
Der er bare nogen dyr som kravler helt ind under huden på en, bosætter sig dybt i ens hjerte, så smerten når man siger farvel til dem er så at få hjertet hevet ud…

:flag:

Et rigtig stort tillykke til en smuk rød dreng! :hjerte

Et rigtig stort tillykke til en smuk rød dreng! :hjerte[/QUOTE]

Han er IKKE rød… Han er cinnamon.

Og Julia. Jeg har selv skrevet på min mindeside (hjemmesiden), og lige nu kan jeg under ingen omstændigheder læse på den. Det gør for ondt.

Anne - Han ser nu rød ud :wink: selvom han så genetisk er cinnamon…

Så tror jeg du skal ha’ ændret farverne på din skærm. Han ser nemlig rigtig cinnamon ud på min skærm. :wink:
Og så er cinnamon ikke en rød farve, men en chokolade farve (men det ved du jo sikkert godt)

Tillykke fætter Arthur, din dejlige kanel-basse. :flag:
I dag fylder du så 1 år og 2 uger, hvilket burde give anledning til lidt ekstra… :fløde1: :smiley: