Falck Kæledyrsabonnement

Jeg sidder her og skal til at bestille Falck’s kæledyrsabonnement. Der står på hjemmesiden at det koster 337kr. årligt og så står der at prisen i bindingsperioden er 168,50kr.
Hvad menes der dog med det? Jeg kan umiddelbart ikke finde nogle steder hvor der står noget omkring en bindingsperiode, og i så fald at der er sådan en, koster det så 168,50 månedligt? Der står også at månedsprisen er 28,08kr.
Jeg synes godt nok ikke lige jeg kan gennemskue prisen :?

Og så en lille ting; Jeg tænker umiddelbart at jeg vil bruge dyrlæge Mette på Norgesgade.
Hvordan foregår det der skift af dyrlæge lige? Skal jeg ringe til Mette først og sige at jeg gerne vil bruge hende, og skal jeg ringe til mit gamle dyrehospital bagefter og bede dem sende kattenes journaler til hende, eller gør hun det? Jeg bør måske helt vente med at skifte til jeg skal bruge hende?

Hvis du dividerer 168,50 med 28,08 får du ca. 6 måneder (med en indregnet øredifference). Det betyder, at du ved at skrive under på aftalen accepterer at betale minimum 6 måneders abonnement, uanset om du vælger at opsige efter 3 måneder. Det er nøjagtigt det samme som ved f.eks. internet og mobilabonnementer :slight_smile:

Når du får brug for den nye dyrlæge, kan du fortælle dem, at du er overflyttet fra en anden dyrlæge og bede dem skaffe kopi af de gamle journaler. Der er ingen grund til at gøre noget før det :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1207903]Hvis du dividerer 168,50 med 28,08 får du ca. 6 måneder (med en indregnet øredifference). Det betyder, at du ved at skrive under på aftalen accepterer at betale minimum 6 måneders abonnement, uanset om du vælger at opsige efter 3 måneder. Det er nøjagtigt det samme som ved f.eks. internet og mobilabonnementer :slight_smile:

Når du får brug for den nye dyrlæge, kan du fortælle dem, at du er overflyttet fra en anden dyrlæge og bede dem skaffe kopi af de gamle journaler. Der er ingen grund til at gøre noget før det :)[/QUOTE]

Det giver jo rigtig god mening når du skriver det :smiley: Så vil jeg fluks gå ind og oprette abonnementet :slight_smile:

Super, så skal jeg ikke tænke mere over dyrlægeflytning lige nu :ok:

Mange tak :smiley:

Har du været hos Mette før? Jeg spørger kun fordi jeg har virkelig dårlig erfaring med hende :S

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=51947&p=1181464#post1181464 - hvis du vil læse, hvorfor jeg ikke bryder mig om hende…

[QUOTE=Fnesnug;1208092]Har du været hos Mette før? Jeg spørger kun fordi jeg har virkelig dårlig erfaring med hende :S

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=51947&p=1181464#post1181464 - hvis du vil læse, hvorfor jeg ikke bryder mig om hende…[/QUOTE]
Nej det har jeg ikke, men jeg har set andre herinde anbefale hende. :slight_smile:
Jeg overvejer dog også at bruge Skovlunde-Herlev. Jeg har jo læst SÅ meget godt om dem herinde og de siger jo det er turen værd. Det er jo ikke det store problem hvis man har Falck abonnementet, bortset fra det årlige tjek, men det kan man vel bare bruge Mette til :slight_smile:

[QUOTE=Christa;1208135]Nej det har jeg ikke, men jeg har set andre herinde anbefale hende. :slight_smile:
Jeg overvejer dog også at bruge Skovlunde-Herlev. Jeg har jo læst SÅ meget godt om dem herinde og de siger jo det er turen værd. Det er jo ikke det store problem hvis man har Falck abonnementet, bortset fra det årlige tjek, men det kan man vel bare bruge Mette til :)[/QUOTE]

Jeg bor fem min på gåben fra Mette, men har - efter råd herinde (og flere udtalelser om, at der ikke er nogen god dyrlæge på Amager) og hos en kattegal kollega - valgt at tage til Husum dyreklinik næste gang det bliver aktuelt. Det er dem der er tilknyttet Inges Kattehjem og der har jeg kun fået rigtig god behandling. Desuden kan de vist nok klare rigtigt mange prøver osv. in-house (de skal ikke sende blodprøver videre f. eks.).

Har også kun hørt godt om Skovlunde. Det samme med Fasanvejen.

[QUOTE=Fnesnug;1208157]Jeg bor fem min på gåben fra Mette, men har - efter råd herinde (og flere udtalelser om, at der ikke er nogen god dyrlæge på Amager) og hos en kattegal kollega - valgt at tage til Husum dyreklinik næste gang det bliver aktuelt. Det er dem der er tilknyttet Inges Kattehjem og der har jeg kun fået rigtig god behandling. Desuden kan de vist nok klare rigtigt mange prøver osv. in-house (de skal ikke sende blodprøver videre f. eks.).

Har også kun hørt godt om Skovlunde. Det samme med Fasanvejen.[/QUOTE]

Dem har jeg også hørt godt om :slight_smile: Fasanvejen er umiddelbart også oplagt når nu vi har en birma hehe :stuck_out_tongue:
Desværre kører Falck bare ikke ud når det er et almindeligt sundhedstjek, så lige til det ville det jo være rart at have en dyrlæge i nærheden, og så ellers køre længere til de besøg, der kræver mere :slight_smile: