Faldskader - katte

I Nyhedsbrev fra Dyrlægevagten:

I øjeblikket har der været flere faldskader, hvor katte er faldet ud fra vinduer og altaner.
I sidste uge gjorde vi opmærksom på problemet. Vi anbefaler fortsat at sætte en let konstruktion op foran vinduer og åbne altaner.
Vores artikel om hvorfor katte har 9 liv belyser faldskaderne på uheldige katte.
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/ … =2/menu=2/

ja den belyser jo med al tydelighed hvorfor det er så vigtigt med net for vinduerne for os der bor i lejligheder…

jeg bor på 4 - vil slet ikke tænke på muligheden for at mine skulle ud på flyvetur… det er min store skræk…

Super at du sætter det herind :smiley: :smiley:

Tak, ja hvis jeg finder noget interessant derfra om katte, så kommer det herind :slight_smile:

Pyhha ja det ville være skrækkeligt hvis de skulle falde fra 4. sal e.l. Heldigvis bor i i stueetage, men er stadig bange for at de en dag skal stikke af og blive kørt over eller noget. -græd Uhhh nej det vil jeg ik tænke på -bleg

Ja forfærdeligt at folk ikke tænker på deres kære kæledyr kan hoppe ud ad vinduerne selvom de er i 4.sals højde, især når man tænker på hvor lidt sådan et sikkerhedsnet koster -bleg

Enig -thumbs